Gå til innhold

UL i dag :-)

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hilste på lille sprell i dag...

Duotesten var fin og full fart der inne...den sprella rundt som en villemann...den hadde neseben og smal nakkefold og så langt alt vel...

Litt lette kan man si...og så kvalm som jeg har vært her jeg ikke trodd at den var borte men...man er jo alltid litt engstelig...

Ny måling 13+1 så nå har jeg fem ulike terminer over en uke....hmmmm...

Jeg kan nesten ikke tro at dette har gått så bra så langt.....

Litt rørt i dag på Ul....

Phew.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå se her ja! HURRAAAAAAAAA FOR SØSKENBARNET TIL SØSKENBARNET DITT:D

så utrolig flott å høre...tenke seg til at dette har gått så bra so dte har gjort!:) forstår godt at du ble rørt ja!en opplevelse som ikke kan sammenlignes med noe annet i verden!

dette blir bra greier nurket:) tjohoooooo hehehe:)

Skrevet

Så flott at det gikk så bra på UL i dag :-) og gratulerer med flott Duotest!

Jeg skal også ta den testen, er det sånn at man får svar med en gang da eller?

Skjønner godt at du er både lettet og rørt... :-) Masse lykke til videre!!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Så bra Nurket1 :)

Se nå blir det kanskje litt lettere å slappe av siden alt er bra så langt :)

Skrevet

Takk jenter....

Ja saaaaaaaaaaaaaaagt blir angsten forsiiiiiiiiktig avløst av noe som kaaaaaaaaaaaa ligne på glede....men sagte.....kan liksom ikke tro det...

Er ganske dårlig så føler meg mer som kronisk fyllesyk enn "gravid"

:-)

Duotesten er todelt. Først blodprøver for å sjekke papp-a og hcg verdier. Høye verider kan tyde på avvik. Så måler de nakkefold og ser på neseben. Så regner de dette sammen og får en sannsynlighet på om barnet er friskt.

Var litt redd der jeg lå...men så tenkte jeg at etter alt dette...så fortjener jeg en frisk baby..he he he he he....

Fra spøk til side var jeg litt nervøs og er nå ganske så lettet....

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer med flott resultat på duotesten:)

Går sjølv og ventar på innkalling til den... kan ikkje nekte for at vi er spente...

Skrevet

Så godt at det gikk bra - håper du klarer å glede deg nå!

:-)

Skrevet

Håper jeg og...følelsene henger liksom litt etter resten...

Ellers håper jeg ikke Nurket2 arver de fæle skrivefeilene mine her inne...huff da...

Skrevet

Så godt å høre at alt stod bra til med nurket ditt på Ul:o) Var selv på Ul i dag, 11+4, og fikk se en aktiv krabat på ca 5,2 cm. En herlig opplevelse å få se den lille sprelle og bevege seg inni magen:D

Og tenk at du har kommet til 2.trimester! Nå har du jo statistikken for at dette går bra på din side. Håper du klarer å senke skuldrene og glede deg over det fantastiske mirakelet som vokser i magen din:o)

Skrevet

ja jeg prøver....men synes det er skummelt enda jeg...kjenner noen som har misstet i både uke 16 og 22...jeg husker jo ikke de 100 jeg kjenner der alt har gått bra...

...tror jeg trenger litt mer tid slik at hjerte...hjerne og kroppen er på samme plass :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...