ambumamma Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Har en gutt på 19 mnd fra før og nå prøver vi på nr 2. Kjenner det er spennende å være her igjen. Men dagene til ikm går litt fortere denne gangen når jeg alt har en liten en. Flere som skal teste til uka??
prøver på nr2:) Skrevet 28. april 2010 #2 Skrevet 28. april 2010 Vi har også akkurat startet å prøve på nr 2 Jeg hadde forventet at jeg var mye roligere. ikke kom til å henge på bim hvert ledige minutt og ikke lete etter symptomer men joda, ser allerede bunnen på en stor godtepose som jeg har kastet i meg fordi jeg er overbevisst om at det må skyldes graviditetslyster og selv om jeg har mye annet jeg skulle fått gjort så sitter jeg her inne da. Vi har en gutt på 2 år. Jeg er ca 8 DPO. Men tror det blir testing i morgen?!? Huff huff.. Prøvde dere lenge første gangen da?
Ønskebaby08*12 Skrevet 29. april 2010 #3 Skrevet 29. april 2010 Her prøver vi også på nr 2. Har en jente på 18 mnd fra før. Vi var aldri aktive prøvere da jeg ble gravid med henne (vi var ikke prøvere i det hele tatt), så spent på hvor lang tid det tar å bli gravid denne gangen... Sist gang sluttet prevensjonen vår, sånn babycomp, å fungere og to-tre mnd etterpå var jeg gravid..(så bør vel ikke være så veldig overrasket over at jeg ble gravid...). Hatr hatt uregelmessig mens, dvs har hatt mens en gang siden fødselen og amming, så vi belager oss på at dette kan ta tid. Imens så koser vi oss med en aktiv jente som vet å holde oss i ånde
prøver på nr2:) Skrevet 30. april 2010 #4 Skrevet 30. april 2010 Ja det er ei utrolig herlig tid når de er små Vi prøvde i halvannet-to år før det klaffet. Jeg tror det var mye psykisk. Jeg satser på at det går mye raskere nå som vi vet at vi kan bli gravide. Vi får utnytte tida med gutten mens han enda er enebarn da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå