Gå til innhold

Noen på Nardo, Risvollan, Utleir og omegn som har termin sein vår/tidlig sommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da bor vi nok ikke langt unna hverandre:-) har termin 21.mai. hyggelig å finne noen å trille med i området! hvis du sender meg en pm kan vi jo kanskje utveksle litt mer opplysninger?

Annonse

Har selv tenkt samme tanken. Har så lyst å gå turer, men blir litt ensomt siden jg ikke har så mange i samme situasjon i området.

Jg bor nærmere Lerkendal, men det er ikke langt unna dere andre.

Min førstefødte ser dagens lys ikke før i midten av juli, men kan jg henge med dere i mellomtiden??

Skulle vi gjort et forsøk på å treffes? Er vel bare jeg som har gått ut i permisjon, og hvis jeg skal rekke noe før fødsel begynner det å haste litt;) For meg passer det man el tirs kveld neste uke. Fra og med ons har vi besøk fram et godt stykke ut i mai. Hva tror dere? forslag til tid og sted isåfall? fra kl.19 passer greit for meg.

Heisann:)

Flott initiativ til å treffes til uken. Jeg kan både på mandag & tirsdag på ettermiddagen, så her er det bare å finne tid & sted... Jeg har ingen små å ta hensyn til enda (.....('',)...), så det spiller ingen rolle om tid, annet enn at jeg jobber til ca.16.00...

Spennende å høre hvem som blir med:)

Lørdagshilsen('',)

Hva med tirsdag kveld kl. 19.30? Har vært lite på kafé i det siste så tar gjerne imot forslag. Bare Blåbær på Solsiden er jo hyggelig, men pleier det ikke å være veldig fullt der? De har kanskje to avdelinger når jeg tenker meg om... Er det safere å satse på Choco boco (solsiden?) Evt.andre steder? Jeg kjører bil, men om noen av dere ikke har bil kan vi jo møtes på Nardocenteret:-)

Må ta forbehold om eventuell fødsel da;-) (er snart 39 uker, så det kan jo faktisk skje...). så om det plutselig blir stille fra meg er et nok derfor

:-)

Hei!

får dessverre ikke til å bli med hverken mandag eller tirsdag neste uke! så spennende at termin nærmer seg!! :) :) skulle ønske det var meg du gitt! men er gjerne med en annen gang om dere skal! Jobber litt redusert nå, så det hender jeg har tid på dagtid også! Lykke til om det skjer noe da! :)

Annonse

Ok, så det er Nardosenteret kl.19.30 da (siden det bare er du som har svart at du kommer)? jeg er iallfall lett å oppdage med den digre magen...

Løver: Hyggelig hvis også bestemmer deg for å komme:-)

Mor til snart 2: Synd du ikke kunne være med. Vi får ta det igjen:-)

Heisann,

Gleder meg til å treffe dere:)

Er leeeenge siden jeg har vært på Nardosenteret...forstår jeg det rett at det er en kafe der...(eller er det bakeriet som er tenkt)?? Hvor lenge er det åpent... Gi meg et vink om jeg har misset her..., eller om vi skal sitt der. Følte meg putselig ikke så kjent i nærmiljøet...:/

Jeg er i hvertfall med('',)

Bakeriet har vel en slags kafe, men det er sikkert stengt på den tiden...men skjønte det på Nicki82 som at hun vr innstilt på å møtes der? vi får vel kjøpt en is el. noe på butikken iallfall;-) og det er vel enkelt å finne hverandre. Flott at du kommer iallfall:-D

Heisann jenter :)

Synes jeg husker fra et innlegg lenger oppe at det var snakk om at det var stemning for kafe og at det var mulighet for å sitte på fra Nardosenteret (jeg tar lett bussen, men falt for fristelsen av komforten med å sitte på bil).

Det er noen sitteplasser på Senteret, men de kan være litt harde for ømfintlige gravidromper (tihi). Men hvis det er en snartur ut (med tanke på en fødsel som er utrolig nærme, så kan jg tenke meg til at det skal ikke mange minutter til for å bruke opp "batteriet" hehe), så kan det være kjekt med en liten prat med en is i hånda :)

Jeg er med uansett lengden på treffet og gleder meg veldig til å stifte bekjentskap med gravide og snart fødende i nærområdet :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...