Ranveig R Skrevet 27. april 2010 #26 Skrevet 27. april 2010 Gratulerer så mykje med vesle Jonas. Skjønt navn er det!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 27. april 2010 #27 Skrevet 27. april 2010 Gratulerer så utrolig masse med lille Jonas!! I juli er det endelig min tur til å bli tobarnsmor:)
Gjest Skrevet 28. april 2010 #28 Skrevet 28. april 2010 Gratulerer så mye! Har sagt det før, men sånt kan man ikke få sagt for mye.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. april 2010 Forfatter #29 Skrevet 29. april 2010 Tusen takk for alle gratulasjonene )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. april 2010 Forfatter #30 Skrevet 29. april 2010 Mamma'n til Iris!+ Spire Hehe, skjønner den Men ikke så veldig godt å etterpå innse og kjenne at man revnet endel.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. april 2010 Forfatter #31 Skrevet 29. april 2010 Dane Samboeren ble så nysgjerrig så han gikk gjennom de han har gått på skole sammen med og fant ut hvem du var, hehe Huff, ja.. Tiden går ufattelig fort! Her nyter vi hver dag og koser oss skikkelig
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. april 2010 Forfatter #32 Skrevet 29. april 2010 3skatter Ammingen.. Ikke så bra. Hehe De på sykehuset trodde at det satt igjen noe fra forrige gang, som gjorde at jeg fikk usannsynlige store smerter ved amming. Jeg prøvde å amme i noen dager, men sluttet. Idag fikk jeg derimot brystbetennelse også Begynt på kur, og skal i tillegg prøve å få ut knutene og melken. Kanskje det kan løsne, kanskje ikke. Men det er ganske sikkert at jeg sliter fra forrige gang og denne gang med det samme. Derimot skal Ahus ha ros for den oppfølgingen jeg fikk! DEN var super. )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. april 2010 Forfatter #33 Skrevet 29. april 2010 Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Åh, så gøy! Lykke til og gratulerer da Morro!!!!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. april 2010 Forfatter #34 Skrevet 29. april 2010 Ugl@ Det samme følte jeg. Utrolig trist. Og nå er det bare så herlig! Men jeg skal og innrømme litt... Hva skal jeg si?? Jeg er vant til å ha babyen hele tiden, så det å "gi" fra meg fordi pappaen også må få lov til å kose var litt rart, hehehe Men allikevel - det er så... Åå, jeg klarer ikke å uttrykke hva jeg føler når jeg ser far og sønn sammen. Endelig slik jeg har drømt om og i tillegg sitter han der eldste og koser seg med guttene sine To helt forskjellige situasjoner altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå