Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 I rekordfart kom han. Jeg skrev innlegg her kl 01 (tror jeg) og var rimelig lei og usikker på om det igjen ville stoppe opp. Det gjorde det ikke, mildt sagt ) Kl 0303 var han kommet ut i en rutsjebane - vi rakk såvidt frem til sykehuset. Jeg skal komme tilbake til fødselshistorien om litt Jonas var 3460g og 52cm lang. Nydelig gutt! Og Daniel er stolt storebror som koser og steller med Jonas. Blir med og skifter bleier, bader og koker flasker og smokker. Han er helt herlig, har gått over all forventning. =) Koser meg som tobarnsmor Og jeg syns det er herlig å dele dette med en mann. Fantastisk. Koselig å være en familie på 4
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 27. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. april 2010 Og jeg skrev innlegget lørdag kl 01 - han ble født lørdag kl 0303 ;o) *lol* 24.04.10.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Gratulerer så masse!! Gleeeeder meg til det er min tur til å ha babyen min ute av magen =) Bestiller en sånn fødsel som du hadde foressten! Hørtes "herlig" ut =)
Dane Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Hei! Gratulerer med vesle Jonas! Er ganske sikker på at jeg kjenner mannen/kjærsten din! Navn, de vitale mål og tidspunkt stemmer overens med nyheten han delte med oss på Facebook! Gått i klasse med han en gang i tida! :-) Kos dere! Tida går fort, vet du! Har en på 7 mnd her, skjønner ikke hvor tida har blitt av.... ;-)
vildejenta Skrevet 27. april 2010 #12 Skrevet 27. april 2010 Gratulerer! Nydelig navn, vis småen inni magen blir en gutt er det en liten Jonas
Monajenten Skrevet 27. april 2010 #15 Skrevet 27. april 2010 Åhhhhhhh så koselig, gratulerer så utrolig mye Vålerenga!!! Litt av en turbofødsel ja, imponerende å ha dibbet to timer før:-p Kos deg masse med skjønningene dine, gleder meg til fødselshistorien:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 27. april 2010 #20 Skrevet 27. april 2010 Gratulerer med baby, ja det er deilig å være familie på 4 :-)
Lovemelikeyoudo Skrevet 27. april 2010 #21 Skrevet 27. april 2010 Gratulerer så utrolig mye!! Hvordan har det gått med ammingen? Husker jeg svarte deg på et innlegg for litt siden;)
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. april 2010 #23 Skrevet 27. april 2010 Gratulerer så masse med gutten!! =D Kose dere masse =D =D
Alba44 Skrevet 27. april 2010 #24 Skrevet 27. april 2010 Åå, gratulerer så masse med gutten og som tobarnsmor!! :-D Du er såå heldig!!!
Ugl@ Skrevet 27. april 2010 #25 Skrevet 27. april 2010 Gratulerer så mye som tobarnsmamma"!! Husker selv da jeg ble 2barnsmamma, var jo alene da jeg fikk eldstemann, så det var noe helt spesiellt å ha noen å dele den fantastiske opplevelsen med, selv om det var veldig fint å oppleve det den første gangen, men var litt sårt når det var pappavisitt skal jeg innrømme, måtte trekke meg unna og satt å snufsa litt mens jeg satt å så på vesle nurket mitt da ja.... Håper du får ei fin barselstid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå