Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner noen som har kalt gutten sin Finn. (Og da tenker jeg self i senere tid)..

Funker bra paa Engelsk (pappa fra Australia), men litt gammeldags paa norsk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ingen som har fått det navnet i det siste... - men det er kjempefint og kan godt brukes.

Skrevet

Jeg syns Finn er friskt og flott, men kjenner ingen babyer som heter det.

Skrevet

Jeg kjenner en på 15 månder som heter det- fin gutt, men syntes navnet blir litt vel finn.no....

Hva med en kombinasjon? Jeg syntes Finn Olai, Finn Olav og Finn Martin er fine :)

Skrevet

Liker det ikke i det hele tatt, og personlig syns jeg det blir helt rart på engelsk.

Skrevet

Ikke så glad i det - ennå, iallfall...

Skrevet

Sønnen til Bertine Zetlitz heter Finn. Personlig synes jeg det er et ok navn, men ikke noe jeg ville valgt - litt for kort.

Skrevet

Finn er eit Amreikansk poppis namn, så det må jo koma til Noreg det og sjølv om Finn har heilt anna tradisjon og assosiasjonar her enn kva det har i USA :)

Liker det personleg ikkje, men dersom eg var Engelsk hadde eg lett vurdert det som kallenamn til ein Phineas ^^

Skrevet

finn betyr faktisk ei same, ei lapp. vi har gitt gutten våres arnfinn (ørn-lapp)for tredje navn pga jeg mora er finsk. så jeg syns det er veldigt fin ;) lønner seg å sjekke ka navna egentligen betyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...