lykkelig-mamma:-) Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Er ikke det selv altså.. men kjenner jeg er klar for en baby til..er det normalt...?he he..får se..
Gjest Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Er ikke gravid men har også lyst på en til. Har vært heldig med en baby som sover masse og lenge og ellers er blid og fornøyd så jeg føler at jeg har mer overskudd. Dessuten synes jeg det virker s[ koselig med barn tett i alder. Men man vet jo aldri hva slags baby man får neste gang og dessuten har jeg vært veldig dårlig i de to tidligere svangerskapene så jeg må nok vente litt:-)
Tingeling&guttaboyz Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Tror det må være en god indikasjon på at man koser seg masse med barnet sitt:) Sist gang kunne jeg ikke tenke meg å starte "på nytt" fordi første år var så veldig krevende, men nå er jeg ikke fremmed for tanken:) (selv om jeg skal vente for min egen kropps skyld:)
Vannmann35 Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Er ikke gravid igjen, men kunne godt tenke meg en til :-) Eneste som holder meg igjen er at jeg ikke er sikker på om jeg har jobb når permisjonen er avsluttet, pga. nedskjæringer. Skikkelig kjipt!
Bumblebeee Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Gutten min er bare 19 dager gammel, så det blir ikke noe graviditet på en stund enda. Men jeg kjenner jeg gleder meg til den dagen det skjer, hvis jeg får mannen med på nr 3
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 hehe, jeg var også veldig babysyk en periode da vesla var ganske lita- men for å si det sånn; jeg er glad for at vi ventet litt!! En 1-åring er ganske så mye mer krevende enn småtassene på noen måneder; de sover mye mindre og krever ofte full oppmerksomhet hele dagen, løper rundt og gjør masse ugagn- og mange sover enda ikke natta igjennom dessverre.. Men det er også en veldig herlig tid og alder fra 1 år og oppover, hvor de forstår stadig mer, og språket blir bedre og de lærer nye ting dag for dag omtrent. Jenta mi er 1,5 år nå, og jeg er veldig glad for at jeg bare har henne å kooose med og gi oppmerksomhet til enda, jeg virkelig nyter denne herlige tiden ja:) Er gravid igjen nå da, og det blir 23 mnd mellom jentene våre- ganske tett det også, men både håper og tror at det vil lønne seg i lengden, selvom det sikkert blir noen tøffe tak i starten=)
morromor Skrevet 28. april 2010 #7 Skrevet 28. april 2010 Ser det er masse gla babysyke gode mammaer her (-: godt å høre! Det er viktig og godt å ha barn og så lenge man har tid å lyst ser jeg ingen grunn til å vente. Har ei fantastisk snill jente på 6 månder og jeg tar gjerne imot en liten ny spire når som helst. Ikke så lett når gubber bare vil ha sex en gang i måneden eller no sånn /: Men når det skjer så skjer det (-: og jeg gleder meg allerede! Skal ikke ha lille i barnehagen før hun er 2 år fordi jeg er så utrolig heldig og jobber hjemmenifra. Barn har jo godt av å oppleve andre barn (søsken) selv om de fortsatt er babyer. (har mange venner med babyer så lille har lekevenner selv om hun ikke skal i barnehagen forresten) Så her er alle små hjertelig velkommen <3
Trultetryne Skrevet 28. april 2010 #8 Skrevet 28. april 2010 Jeg er ikke gravid, men nhar lyst på en til om ikke altfor lenge. Snuppis er bare 5 mnd enda, så vi venter nok litt til. Men siden jeg snart er 33 bør vi kanskje ikke vente altfor lenge heller.. I følge Anonymforum er jeg jo snart pensjonist..
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 28. april 2010 #9 Skrevet 28. april 2010 Lyst på en til her også (selv om knerten på 5 mnd er og har vært veldig krevende). Men det gjenstår å se hvor fort det blir resultat, først må vi vel ha sex igjen, hehe. Har forresten ikke fått tilbake mensen heller. Brukte 5 år på førstemann, så gidder ikke tenke på prevensjon. Blir det resultat fort er det greit nok, men gjør ikke noe om det går litt tid...
to tette:) Skrevet 28. april 2010 #10 Skrevet 28. april 2010 Jeg er gravid igjen!! fikk Mia 2.desember 09 og nå har vi fått ny termin 28. november 2010... Det var litt av ett sjokk og vi skal jaggu få det travet men gleder mag masse og! hadde tenkt på flere siden mia alt er blitt "stor" jente og jeg savnet baby tiden, men det var ikke planlagt å få en ny så tidlig. Men selv om det blir travelt den første stunden kommer de til å få utolig med selsap i hverandre og kommer til å ha samme rutiner og ca samme behov innen ett års tid etter den nye er kommet til verden, så vi gleder oss masse:)
soleia Skrevet 29. april 2010 #11 Skrevet 29. april 2010 Oj, ja det var to tette! Er jo reine pingla eg då, som får over 17 mnd mellom mine :-) Fekk gut i mai 2009 etter lang tids prøving. Plutseleg sat det ein ny spire i magen, utan at eg hadde hatt skikkeleg menstruasjon ein gang. Vert kjekt når minste vert så stor at dei kan ha glede av kvarandre. Vert nok travelt, men har fått barnehageplass frå hausten, så då kan eldste vere der så mykje det er behov for.
Stilars Skrevet 29. april 2010 #12 Skrevet 29. april 2010 JAAAA Fant ut nå på søndag at vi venter ett nytt gull Gullgutten vår er nå 8 mnd. er jo fortsatt tidlig, bare 5 uker,men det blir hyggelig at de er så nære i alder. Følelsen i kroppen er kjempe hyggelig, vi gleder oss Hvis det er noen i tromsø i samme sit. så gi beskjed.
Gjest Skrevet 29. april 2010 #13 Skrevet 29. april 2010 Her blir det også to tette. 15 mnd i mellom ca.. Ikke planlagt, men velkommen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå