Gjest Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 ... jente på oss:)! Så utrolig koselig, spesielt siden vi har gutt fra før. Fikk fremskyndet termin litt også, ifølge ul er jeg 20 + 2 i dag.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 hurraa!)også så fint å bli satt fram da! gratulerer med dagen holdt jeg på å si hihihi:) hadde du det på følelsen fra før at det ble jente eller?
doble<3<3 Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 en av hvert er vel de flestes drøm ;p gratulerer så masse =) og så gøy å bli framskyvet også, da går lissom tiden litt fortere (selv om han blir treigere igjen kan det føles ut som) ;p
Gjest Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Jaa, dette ble en herlig dag! Må feires med ... mozell eller noe:) Jeg har hatt veldig jentefølelse denne gangen, og svangerskapet har vært helt annerledes. Sist var jeg liten med tutemage, nå er det pupper og mage og rompe i mye større grad, he he:) Og herlig med litt tidligere termin også. Tiden går jo veldig fort om man ser det litt i perspektiv. "Bare" sommeren igjen, så er vi der!
doble<3<3 Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 jeg hadde også sterk følelse av at det ble gutt ;p og alle sa til meg at siden huden min var så fin så var det ikke en jente i magen som stjal skjønnheten ;p ikke vet jeg om det har noe å si, men de trodde da på det.. "Bare" sommeren ja =) ikke lenge det.. du er jo halvveis du også nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå