Gå til innhold

OK hva gjør jeg nå?! Vasket nettopp en maskin med tøyet til datteren min, og alt er blitt rosa!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle de fine hvite bodyene og strømpebuksene, alt er rosa. Jeg var dum nok til å hive skinntøflene hennes i samme vask, og dette har jo selvsagt farga over på alt tøyet. Årh! Går det an å klore alt tøyet hvitt igjen?? Årh, krise:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke tøyet er tørket ennå, ville jeg fjernet det røde og satt på resten på nytt

Skrevet

Om du har vanish white, så hiv i det og sett på maskina på nytt. :) om tøyet er vått forsatt da.

En del bomullstøy kan jo klores, se på lappene inni.

Og vask det som kan på varmest mulig temp

Skrevet

Jeg ringte min mor i full panikk, hehe. Og hun rådet meg til å klore alt sammen. Alt er jo bomullstøy så regner med at det skal gå bra. Har ikke vanish white dessverre, men tror jaggu jeg skal kjøpe det så vi har det i hus i tilfelle det samme skjer en gang til.

Note to self: ALDRI vask skinntøfler i samme maskin som annet tøy....:P

Skrevet

Hatt noen sånne kjedelige episoder her også... Utrolig hvor fort en liten rød sokk kan forville seg inn i en maskin med bare hvite skjorter og t-skjorter, og gjøre stor skade... Ikke gøy når mannens jobbskjorter blir en tanke lys rosa... Hehe.. Hadde han bare hatt litt billigere smak noen ganger... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...