Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Etter 1-2 uker, var bare i veien ;-) Har hatt store nyfødte da.
Tøffe Tøflus Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Rett før 3 mnd, men kunne nok brukt den litt til hadde det ikke vært nødvendig med litt tjukke ytterklær enda.
MillaCamilla Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Åh, fantastisk at det spørsmålet kom idag, jeg skulle akkurat til å lage et innlegg og spørre om det. Jeg tok ut minis innlegg igår for å prøve og han ser ut til å sitte mye bedre. Samtidig er han bare 9 uker og ca 4,8 kg og 55 cm. Vi skal kjøre langt til helga så lurer på å kjøre med eller uten nyfødt-innlegg.
Nutta25 Skrevet 27. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2010 Takk for svar Mini er 7 mnd han og har den enda..hehe. Men tror den skal ut nå. Når jeg var innom butikken jeg kjøpte setet så sa hun i kassa at jeg burde bruke den så lenge som mulig nemlig...Men nå tror jeg han vil sitte mye bedre uten!
ღMadame_mim ღ Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Er det den med hodestøttene eller er det bare en pute babyen sitter på?? Sikkert teit spørsmål men. Dersom det er den med hodestøtte så er den fryktelig i veien når vi skal av og på med belte så hadde jo vært fint å få vekk det siden hun holder hodet sitt selv...
Miss Honey Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 Haha jeg "glemte" egentlig at den var der så tok den ikke ut før hun var 7 mnd for et par uker siden Kom på at kanskje det ikke blir så trangt hvis jeg tar vekk den. Hehehe
Mini09&Lille12 Skrevet 27. april 2010 #10 Skrevet 27. april 2010 Det ekstra innlegget skal man vel bruke så lenge så mulig pga sikkerheten? Hodet skal jo være støtt og ha myke puter på hver side av det om man krasjer. Vi tok den bort når snuppa var 4-5måneder pga vinterklær. Babyer skal sitte trangt i bilsete og ikke ha god plass. Men dette er bare referat fra de jeg kjøpte bilsete hos. Så valgte å følge det rådet. Man merker godt når man må fjerne det pga det er liten plass for skuldrene.
las chicas Skrevet 27. april 2010 #11 Skrevet 27. april 2010 tok den ut på sykehuset..... fikk aldri brukt den vi.
Guttemamma x 3 Skrevet 27. april 2010 #12 Skrevet 27. april 2010 Jeg tok ut den puta under rumpa da han var ca 2 mnd, men hodestøtten bruker jeg fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå