Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #26 Skrevet 27. april 2010 Jeg er trønder, og min datter heter Nathalie Leandra. Vi uttaler det ikke LeaNNdra. Syntes kanskje Mirabelle som påheng ble litt sukkersøtt,men hei,det er du som bestemmer
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #27 Skrevet 27. april 2010 Jeg vil vel ikke si at Leandra Mirabelle er noe særlig mer sukkersøtt enn Nathalie Leandra da men....
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #28 Skrevet 27. april 2010 Ser ut til at du bare får stygge svar når du legger det ut her dessverre. Hvis du bare går hen og kaller barnet for dette, og SÅ presenterer navnet for venner og andre,skal jeg GARANTERE at ingen kommer til å gi deg sånne tilbakemeldinger. Som; "Auuuu da" "Martha og Ari på bad trip" "Jålete,kongelig" osv osv Ingen kommer til å gjøre det,for da må man faktisk oppvise litt folkeskikk,noe flertallet ser ut til å miste når de gjemmer seg bak anonym-knappen.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #29 Skrevet 27. april 2010 Er ikke det litt av poenget med et anonymforum da, å få vite hva folk egentlige mener.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #30 Skrevet 27. april 2010 Går vel an å svare på en skikkelig måte fordi vel???
Gjest Skrevet 27. april 2010 #31 Skrevet 27. april 2010 Jeg synes navnet var fint jeg, og oppfordrer deg til å ikke høre på alle de negative tilbakemeldingene.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #32 Skrevet 27. april 2010 Synes ikke svarene er så uskikkelige i denne tråden jeg da, men vi er jo forskjellige.
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 27. april 2010 #34 Skrevet 27. april 2010 Som noen lengre oppe her skriver,så kommer aldri noen til å si disse tingene direkte til hverken deg,eller datteren din hvis du gir henne dette navnet. Jeg skrev tidligere at datteren min heter Nathalie Leandra, og aldri fått en eneste kommentar om hvor forferdelig stygt det er. Faktisk helt det motsatte. Velg det navnet du liker best du,og ikke bry deg om hva alle andre sier.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #36 Skrevet 27. april 2010 Herregud , folk eier ikke skam. Tror neppe de ville sagt sånn i virkeligheten. Synes Leandra Mirabelle var et kjempepent navn jeg. Ville kanskje valgt Leandra Isabelle istedet, men likevel et pent navn. Bjørg??? Fysjom.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #37 Skrevet 27. april 2010 Nei jeg likte ikke navnet. Det er rett og slett komisk!!!! Og til de som sier at folk ikke kommer til å si noe om navnet: Tro om igjen. Masse folk som har kommentert navnet vi har valgt, negativt, og det er adskillig vanligere.
Gjest Skrevet 27. april 2010 #38 Skrevet 27. april 2010 Helt greit navn og jeg antar man bare bruker det første eller andre i til hverdags.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #39 Skrevet 27. april 2010 Synes det kanskje var litt smør på flesk?? Men, likte leandra:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #40 Skrevet 27. april 2010 Jeg likte navnet jeg, men så er jeg glad i litt sukkersøte navn da. Dessverre er det nok sant som noen over her sier, noen kommer grantert til å tiske og hviske bak deres rygg om navnvalget... Navnet er kjempefint, og bare folk blir vant til det så kommer de også til å synes det er fint :-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #41 Skrevet 27. april 2010 Kreativt.. Kanskje litt 'over the top'...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå