Gå til innhold

Leandra Mirabelle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om det navnet? Syns det er så nydelig, vurderer det til jenta i magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

likte leandra.. nydelig.

Skrevet

Er dere kongelige? Jeg likte det ikke,utrolig jålete.

Skrevet

Ha ha ha,

Dette var DAGENS navn, altså!!!

Forumtroll!!! :-))

Skrevet

Nei, jeg er ikke ironisk, hvorfor skulle jeg være det?

HI

Skrevet

Syns det var fint jeg....selv om du ikke er kongelig...;)) Syns forresten ikke de kongelige har såå spesielle navn...

Skrevet

Ha ha ha, jeg ler av dette navnet ennå!

Kan ikke for alt i verden tro at noen i fullt alvor vurderer å bruke dette på et stakkars, uskyldig lite barn!!

Dette er jo NØDT TIL å være tull!!! Ha ha ha.... Leandra Mirabelle!!!! He he :-))

Skrevet

Da ville jeg heller gått for Bjørg!

Skrevet

Det hørtes ut som en blanding av navnene til en mor og en datter jeg kjenner (og som jeg mistenker at du kjenner/vet hvem er også).

Skrevet

Hæ?? Jeg skjønner ingenting, hvorfor er dette så morsomt?? Navnet er jo nydelig, er sikker på at min datter blir STOLT bærer av navnet!!

Og Bjørg er ikke akkurat helt min stil, så det var ikke noe bra forslag.

HI

Skrevet

nei hvorfor skulle du det... :P håper virkelig du ikke er fra Østlandet da, eller Trøndelag... LeaNNdra MiRRabeLL....

Skrevet

Jeg kjenner ingen med disse navnene, så nei, jeg kjenner ikke de du mener jeg gjør.

HI

Skrevet

Til HI; hvis du er seriøs, og virkelig ikke forstår reaksjonene: Navnet er pompøst, jålete, dillete, og komisk. Harry og white trash. Derfor ler de av deg.

Skrevet

Jeg er fra Oslo, ikkeno problem å uttale navnet her :)

HI

Skrevet

Dersom dere velger dette navnet, skal dere få cred for at dere ønsker å spre glede i hverdagen til folk, i allefall :-))

Litt verre er det at barnet deres kommer til å lide under dette, men det er mulig at hun arver deres humoristiske sans, og bare kommer til å synes at det er artig at folk knekker sammen i latter hver gang hun presenterer seg :-)

Skrevet

Det er den typen navn som alltid ender opp som underholdning ved sammenkomster.... har dere hørt hva hun har kalt ungen sin eller.... fnis fnis fnis....

Skrevet

Og så var du i gang igjen. Neste gang du skal skrive et tulleinnlegg må du slutte å svare på samme måte hver gang. Du svarer alltid "Hæ ???" på tulleinnleggene dine.. hahah, du må ha lite å gjøre HI!

Skrevet

Høres ut som om Ari og Martha har vært på en badtrip, spør du meg.... hahahaha....Leandra Mirabelle....

Skrevet

Stygt navn.Like jævlig som Cindy Bianca.

Skrevet

Herregud for noen svar du får!!!

Synes det var et fint navn. Mye bedre enn alle som har samme navn til barna...Linnea A, Linnea M, Linnea P......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...