Gjest Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Kommer fra sykehuset, etter endelig å ha fått en kontroll på gyn.avd. Har blødning på 5.dagen idag. Fikk se et fosteranlegg inne i magen min, men legen kunne ikke finne noen hjerteaktivitet... Nå må naturen bare gå sin gang. Har ny time til neste uke, for å se om det tømmer seg... Kunne ta opptil 6 uker med blødning, fikk jeg beskjed om... Har det ikke tømt seg til neste time, vil jeg heller bare få det ut... Det gjør så veldig vondt, skal egentlig være 8+3 idag, og vi gledet oss veldig til denne julegaven skulle komme, men.... Sitter med 1000 spørsmål uten svar. Hvem kan jeg ta kontakt med i en sånn situasjon?
Teres Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Føler uendelig med deg, Knøtteliten. Om du har en fastlege du snakker greitt med er det kankje en ide å gå dit? Tenker på deg, håper du har gode venner/familie rundt deg.. Klem
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Huf fså trist. Føler virkelig med deg. Opplevde det samme for litt over 2 år siden. Var da på ul i uke 10 men fosteret hadde sluttet å vokse i uke 8 og jeg fikk da utskrapning. Følte at verden var helt svart, alt var bare mørkt og trist. Det eneste jeg kan si er at du må ta tiden til hjelp. Det finnes ingen enkel måte å komme igjennom noe slikt på dessverre. Den rette til å svare på spørsmål er vel egentlig den legen som foretok ul din. Han er den eneste som har sett hvordan ting så ut og dermed kanskje kan forklare litt av det du lurer på. Men stort sett finnes det dessverre ingen svar på spørsmåla som dukker opp etter noe slikt. Jeg fikk selv veldig god hjelp her inne på bim. Inne på "Ufrivillig abort" linken. Det hjelper faktisk å "prate" med andre som opplever det samme. Jeg var så heldig å bli gravid 3 mnd etter maen min og har nå ei lita tulle på snart 15 mnd. Hadde så en sa i oktober og er nå 7 uker på vei. Håper denne spira klorer seg fast og at alt går bra denne gangen. Mitt råd til deg er å ta tiden til hjelp. Og sett igang med prøvinga igjen når du føler deg klar for det. Husk, det er som regel mye lettere å bli gravid igjen etter noe slikt. Mange trøsteklemmer fra meg.
Snusky McClusky Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Så synd at det gikk sånn. Jeg forstår at du er skuffa, lei deg og har tusen spørsmål nå. Selv har jeg hatt to ma og en sa i tillegg til et vellykket svangerskap. Om det er noe du tror jeg kan hjelpe med så bare spør! Ta vare på deg selv. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå