Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Etter å ha bodd langt borte i flere år har vi nå flyttet til samme bydel som datteren biologiske familie på farssiden. Jeg har iblant sendt julebrev med litt bilder og info, men aldri fått noe respons. Nå sendte jeg nettopp en mld om at vi er tilbake i byen der de bor... Datteren har en pappafigur som har vært i livet hennes siden hun var baby. Likevel skulle jeg ønske hun hadde litt kjennskap til sin biologiske familie. Jeg ønsker likevel at de viste litt interesse. Og når JEG føler et sånt savn, da burde nok datteren også gjøre det etterhvert.... Så nå sendte jeg en sms, og føler meg dritnervøs, for egentlig vet jeg ikke engang om jeg vil ha dem i livet mitt. Men jeg gjorde det nå da, for datterens skyld.. Vet ikke om jeg håper på at hun svarer eller ikke. Biologiske pappaen finner jeg ingen adresse på eller noe, så jeg skrev til farmoren..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Ære være deg synes nå jeg. Kjempe trist om familien ikke vil ha kontakt:(
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Hvis du vil gjøre noe for datteren din så burde jo du forsøke å endre dine følelser. Hun kommer jo til å plukke opp savnet ditt. For henne kommer det til å være naturlig å vokse opp uten kontakt med sin biologiske familie på fars side, så bare la det være slik. Viser de ingen interesse for henne så er det sikkert ikke folk du vil at hun skal ha kontakt med!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Hun har da ingen mulighet til å merke det. Så fremt hun ikke kan lese tankene mine. Jeg går ikke akkurat rundt å prater med henne om hvor trist det er. Pr idag bryr hun seg null og niks om at hun ikke har kontakt med biofamilien. Tror knappt hun forstår hva det handler om. Hun er syv år nå.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 kjempemodig gjort!! jeg har også kontakt med farmoren til datteren min, men hun er veldig interessert og veldig glad i jenta. datteren min er bare 7 mnd så jeg håper at barnefar etter hvert vil endre mening og se henne litt av og til han også.. men etter 7 år!! tøft gjort!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå