★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Hvor langt var dere på vei når dere fikk timen i posten og hvilke uke kom dere til på ul? over 3 uker siden gyn.snakket om denne henv.til ul men ikke fått noe i posten.....er jo så spent....
Gjest Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Legen min spurte meg på 1.svangerskapskontroll om jeg ville han skulle sende henvisning til ord. ul, et par dager senere lå brevet fra sykehuset i postkassen. Du kan jo ta en tlf til gyn. (om det er hun som skal sende henvisning til ul?!) å høre...
doble<3<3 Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 jeg ville også sjekket om det var blitt sendt, noen ganger kan slike ting gå i glemmeboken.. Selv gikk det ca to uker før jeg fikk timen i posten, men med tvillinger så blir man prioritert da man ikke vil ha oss inn for sent.. ring og hør, det skader ikke å være på den sikre siden =) hvor langt er du kommet?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2010 hmm.. det gikk jo fort for din del da! hvilke uke har du fått time til da? skal til jordmor på tirsdag neste uke....hun har kontor vegg i vegg md gyn.min så tenker jeg bare hører med henne så kan hun kanskje finne ut av det for meg;)
Gjest Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Jeg var på den ordinære i uke 19. Nå er jeg 22:) Hun kan sikkert sjekke det for deg, men lurt å høre, de kan jo ha glemt det..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2010 er akkurat 13 uker idag så er jo ikke sent ute sånn sett men er bare så spent og vil ha ne dato å se fram til om dere skjønner:) det holder sikkert at jeg spør jm om en uke tror dere ikke det da?
doble<3<3 Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 kommer vel helt an på hvor du bor og hvor travelt det er, men med din historie så tror jeg det vil gå.. Hvis det er glemt så vil de få deg inn.. Brevet kan fortsatt komme i posten =)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2010 satser på at det kommer snart....blir like gla for å se postmannen som hunden på reklamen etterhvert,jeg venter så fælt hehehehe:) hører til haukeland og kk i bergen jeg da.
doble<3<3 Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 hehe, den hunden er bare herlig =) *elsk* har noen sagt at det er stor pågang på sykehuset? Her sa vaffal jm det til meg, hun sa det var mange fødenede i Stavanger.. Dessuten forventer de jo babyboom etter den kalde vinteren ;p
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2010 JA hormonell som jeg er ble jeg på gråten første gang jeg så den reklamen:s SNAKK OM SOLA!!elsker postmannen idag for han kom med ul timen til meg nå nettopp!!! ironisk hehehe:) mandag 7 juni kl 13:30 sharp hihi:)omtrent 19 uker da...litt under 5 uker til...*holde ut* storebror gleder seg som en unge til denne ul.siden vi voksne har vært alene på disse andre pga innvendig ul..jeg har fortalt han om hvordan det foregår og sånn...og nå leser jeg i brevet at barn inntil videre ikke er tillat på avd.pga svineinfluensaen!!! neeeiiiii:( ble så utrolig lei meg...han er snart 12 år og jeg vet hvor lei seg han kommer til å bli nå får helt vondt i mammahjertet mitt jge nå..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 27. april 2010 litt under 6 UKER ble det så jeg nå.. baah....jaja:)
doble<3<3 Skrevet 27. april 2010 #12 Skrevet 27. april 2010 jaja, håper på at mai går fort.. grine ja, griner nesten hver gang jeg ;p syns det er så trist når han ligger med hodet på skinnene.. huff, at man kan være så hormonell ;p svarte deg med barnet ditt på den andre tråden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå