Gå til innhold

ang. g-tester

Klar for nr2 **med spire**

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker stort sett sånne billig strimler fra billige-tester. Men hvor fort viser disse ett positivt resultat iforhold til clearblu + ? viser clearblue ett positivt resultat før strimmelen eller omvent? håper dere skjønner hva jeg mener- Er vell forskjell fra graviditet til graviditet. Men hva er deres erfaring

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet positiv på CB forrige torsdag. Jeg fikk noen billigtester i posten i går og tenkte at jeg kunne jo bruke dem opp... Jeg testet negativt på alle fem. Jeg begynte å lure på om jeg ikke var gravid lenger og løp på apoteket. Men en ny CB viste også positiv. Så jeg ville vært litt kritisk til billigtestene.

Skrevet

Takk for svar.

Gratulere med graviditeten.

jeg vet at disse billigtestene virker- for jeg testet positiv med de da jeg ble gravid med gutten vår. men da var jeg kommet så langt på vei at både den og clearblue ble knall positiv. i begynnelsen av mars testen jeg også svakt positivt mem mistet desverre 3 dager senere. ca 5 uker. Clearblue er kanskje mer sensitiv/pålitelige en billigtester.

Skrevet

Billigstrimmlene er faktisk mer sensible enn Clearblue testene.

Det trengs mye mindre hormoner for at de skal slå ut. derfor kan en av og til få falske positive tester der også da de registrerer når et egg bare streifer veggen men ikke setter seg fast. Jeg har vært gravid 4 ganger de siste 2 åra og alle gangene har billigtestene slått ut flere dager før Clearbluen. Har dessverre mistet to ganger, men har ei datter på 14 mnd og er nå 7 uker gravid igjen. Krysser fingre for at det går veien denne gangen også.

Lykke til.

Skrevet

Jeg kan bare snakke utifra egen erfaring, men her viser Clearblue'n et tydeligere resultat.

Før ikm har clearblue vist positivt, strimler negativt. På/rett etter ikm viser strimlene skyggestrek, clearblue mer tydelig strek.

Skrevet

Hei du! Jeg testet meg med billigstrimmel på dag 32-33 i syklusen og fikk positivt resultat med èn gang testen begynte å absorbere urinen. Dagen etter tok jeg en CB digital m/ukesindikator og fikk svaret "gravid 2-3".

Har ved mine 2 tidligere graviditeter testet positivt med Quick-response og CB dagen etter ikm.

Skrevet

takk for svar alle sammen. Virker som at det varierer fra person til person.

Gratulere med graviditet.

Skrevet

Hos meg vistes det mye bedre på billigtester enn på clearblue. Den streken på clearblue forsvant etter 20-30 minutter, mens den fra billigtester ble sterkere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...