Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper du fortsatt titter innom oss slitere så du ser innlegget!!!

Hvordan går det med deg? Har graviditetshormonene slått inn for fullt? Håper du slipper unna med den verste kvalmen i alle fall :-)

Her ble det plutselig full fart når jeg fikk innkallelse til lap så å si på dagen! Det passet perfekt i syklusen også, så nå er jeg KJEMPEGLA! De foretok hysteroskopi også, men så ingenting der. De fant små endoflekker som de brente bort og en del irritasjon der, så nå HÅPER jeg virkelig dette er det som skal til. Har bestemt oss for å prøve selv i sommer og gå på aih eller ivf først etter sommeren. Kjenner nå etter operasjonen at det er det riktige å gjøre. Så får vi bare krysse fingrene for at jeg snart kommer hoppende etter deg på 1.tri :-)

Håper du koser deg masse med tanken på at du skal bli mamma og at du er i god form.

STOR klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141778618-skaubinna/
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!

Så koselig å høre fra deg!!! Tenkte på deg i går faktisk, og hadde tenkt å sette meg ned å "rope etter deg" :-)

Så utrolig moro at du har hoppet flere skritt frem siden sist!! VIPS liksom. Små endoflekker var det de fant på meg også, og du sa jo til meg at sånne små rakkere kunne ha mye å si...så nå satser vi på at når du får mensen igjen nå...blir det siste gang på maaaange måneder ;-).

Hadde vært så utrolig koselig om vi hadde fulgt hverandre! Er litt mye på jobben, så jeg sender inn små hysterimailer i blant på 1. tri hehehe

Merker selv at jeg er hysterisk, men klarer ikke å dy meg. Fremdeles mye hysj hysj til de rundt oss så har liksom ikke mange å spørre...du kan jo lese tråden min på 1 tri om sex feks så skjønner du kanskje hvor tullete jeg har bltt;-)

Nå ble jeg oppriktig glad på dine vegne altså!!!!!!!!!!!!!!! DRITKULT!!!!!!

Gikk operasjonen fint også? Ingen komplikasjoner etterpå eller noe?

Enig med deg i å prøve selv et par tre måneder nå etter operasjon, Det beste er jo om det går av seg selv, og det gjorde jo det sist....*krysser fingre og tær*

DU MÅ HOLDE MEG OPPDATERT ALTSÅ

Hva er forresten hysteroskopi? Bra de ikke fant mer enn litt endoflekker da, så har du liksom fått det litt ut av hodet også, sant?!

Om meg:

Vel....helt ærlig...? Jeg koser meg ikke så mye jeg :-O

Jeg bekymrer meg for ALT om dagen....alt. Er 5+6 eller 6+0 i dag (litt usikker, så og si det samme)

Kjenner lite jeg......stikningene jeg hadde rundt IKM er så og si borte, jeg er ikke kvalm, ikke såååååå trøtt som de andre beskriver seg selv, ikke noe spes ømme pupper, ingen lyster eller halsbrann eller noe.....

Sykt å skulle ønske seg slike ting, jeg vet, men hadde trengt litt mer tegn for å på en måte vite at det er normalt. Jeg tisser en god del og magen er oppblåst, syns også jeg har blitt ganske så treg i magen men vet ikke om det er noe tegn, og magen føles litt sånn.....tja......tung...?

Ellers ingenting - nada - null.

Du har nok allerede lest så mye i min milelange mail at jeg er småhysterisk, og jeg innrømmer det glatt. Prøvd så lenge på dette her og føler at mye står på spill....for tidlig med første kontroll hos legen også og privat UL hadde jeg tenkt å vente med til uke 12.....

Så......der har du meg. Nerveguri. Trenger sårt litt tilbakemeldinger fra deg som har vært der jeg er nå. Om du orker så klart.

Sorry at jeg tok bort fokuset fra den glade nyheten din. Jeg vil bare poengtere at jeg virkelig er glad på dine vegne, for jeg husker hvor langt nede du var for en måneds tid siden.

STOOOOOOOOOOOOOOOOR klem tilbake

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141778618-skaubinna/#findComment-141779365
Del på andre sider

Der var du jo!!!!!!!!

Jeg vet at det er dødens alvor for deg, men jeg bare MÅ le litt, jeg kjenner meg SÅ godt igjen. Jeg var et NERVEVRAK de første månedene...hoho! Jeg kjente ingenting før i uke 8 eller 9, først da kom kvalmen for fullt hos meg. Men det er vel like vanlig å ikke merke noe som å merke noe! Har flere venninner som ikke har kjent noe til graviditeten før magen begynner å poppe ut, så det er ikke noe å bekymre seg for. Vet at man så gjerne vil ha symptomer for å kjenne på at det er noe der, men de symptomer man kan få er kanskje like greit å slippe unna, haha! Så spennende altså!!!! Vi var forresten på ul i uke 6 tror jeg, pga blødninger. Da slo ikke hjertet og jeg ble enda mer hysterisk, men uken etter var alt som det skulle. SÅ; sikker lurt av deg å vent med ul.

Hysteroskopi er når de kikker inn i livmora. Jeg ønsket bare det fordi det liksom er det eneste som ikke har blitt gjort før, greit å ha alt undersøkt liksom! :-) Men nå ser jeg virkelig frem til en sommer med bare kosing og naturlig prøving. Jeg satser alt på å komme etter deg på 1 tri. Innen den tid har vel du flyttet over til 2. tri, men da får du trøste meg når jeg begynner å nerve :-) Skal ta meg en tur inn på 1. tri og lese innleggene dine!!!!

Og btw, jeg hadde aldri ømme pupper, var aldri sliten, ingen halsbrann og ingen unormale lyster eller fråtsebehov. SÅ: alt er noe helt normalt hos deg Skaubinna :-) :-) :-) Tvi tvi videre!

Stor stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141778618-skaubinna/#findComment-141780370
Del på andre sider

Takk for svar:-)

Du er så god og søt og snill at du hadde fått stor klem om du hadde vært foran meg når jeg leste svaret ditt:-)

Mer skulle ikke til. Så i dag har jeg en god dag igjen. TAKK.

Nå er det jo mest spennende med deg fremover syns jeg da, hadde vært utrolig hyggelig om det hadde gått din vei nå. Det syns jeg du har fortjent!

Lurer i grunn på hvordan det går med alle de andre fra den første tråden vår jeg....vi var jo flere.......Aiva, du og Smiley er de eneste jeg vet oppdateringen på....lurer på hvor de andre er i løypa.....

Så nå får du bare komme deg ordentlig etter operasjonen og så sette i gang med sengekos så vi kan sette oss på Aker Brygge med hvert vårt nurk neste sommer:-)

Og oppdater deg litt dann og vann så jeg får høre åssen det går med deg, ok?

klem klem klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141778618-skaubinna/#findComment-141783054
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...