Ikkelektuell Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Den gode venninna har blitt et romvesen, og jeg føler meg som en dritt fordi jeg plutselig synes hun er dum, dessuten burde jeg sett det for lenge siden. Det skal tross alt en del til for å ignorere at noen er så fjern fra en selv i holdninger og tanker. Det er ikke som om det skjedde over natta, akkurat (skjønt, den graviditeten var nok en boost). Urk, jeg hater når venner blir vaner som må brytes. Hva gjør man? Ringer? "Hallo ja, er det my alien friend? Hør her, jeg gidder ikke å høre på pisspreiket ditt lenger, ha et fint liv."
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Man kan avslutte venner om det ikke er tegn til at man kan komme nærmere hverandre etter lang lang tid. Man bør imidlertid forbeholde det de som ikke bare er annerledes, men aktivt plagsomme - annerledes kan man fremdeles drikke vin med og gå tur med og dra på stranda med og ringe når det stormer og bli ringt av når det stormer hos dem, jeg har plenty venner som er annerledes i utgangspunktet enn meg selv, men jeg hadde (merk: HADDE) også individer som kryssa grensa mellom kult og trivelig annerledes av den forfriskende sorten, og annerledes som i elefant i porselensbutikken-annerledes. Jeg er glad i mitt mentale porselen, og sa fra at elefanter ikke var ønsket lenge.
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Forresten er det kult at det tilsynelatende trivelige "Ha et godt liv!" egentlig betyr "Sug lut og dø, undermenneske.".
Patetica fåkksi Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Sug: spennende uttrykk, til nå hadde jeg kun hørt britenes "bull in a China-shop". Jeg liker forresten uttrykket "hun ser ut som om hun is chewing on a wasp", det får førstepremien for beskrivende ord. Bærkorg: Jeg prøvde å være kul i dag og sendte deg en melding sånn mellom elleve og halv tolv en gang men DEN fikk jeg ikke svar på nei! :,-(
Anne-B. Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Jeg er snart så desperat at en alien friend hadde vært like velkommen som min beste. Nå går jeg heldigvis bare og venter på at min aller beste skal flytte hjem igjen. Et knapt år i ensom majestutt her må derfor være verdt noe til slutt, tenker jeg. Det beste er vel å kappe av, kjapt og brutalt.
Ikkelektuell Skrevet 27. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2010 Sårri bårri. Mobilen får ligge for seg selv store deler av dagen, den er nemlig også dum og jeg har mest lyst til å dumpe den til fordel for en yngre type. Nå har jeg forøvrig svart, og som du sikkert vil legge merke til så bruker jeg ikke flere bokstaver enn høyst nødvendig. Dette fordi den lille drittmobilen bråker noe helt innforjævlig når jeg skriver meldinger, og det irriterer meg. Forøvrig var du skitkul, Bompi
Ikkelektuell Skrevet 27. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2010 Jeg liker annerledes, og hun er definitivt annerledes, men jeg har problemer med at hun tross sin annerledeshet er sneversynt inntil det uintelligente. Når dette pares med et mulig gull i NM i double standards så snuser vi på elefant&porselensbutikk-kategorien. Altså, det er mye som ligger bak, ikke bare et innfall jeg har fått, men dumt å skrive så mye om det her - for alt jeg vet så er hun fast dib-inventar (nykalva). Føler meg fortsatt som en dritt som har latt det skure og gå en stund, men gjort er gjort og alt det der. Tror det hjelper med sjokoladekake, brus og annet digg? Prøver det.
Ikkelektuell Skrevet 27. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2010 Jo, du har rett, bortsett fra at i dette tilfellet så er romvesenjenta en del av en større vennekrets som jeg også henger med, så avkapping kan bli litt brutalt - jeg hater kvinnfolkdrama og dette er definitivt en situasjon som kan fremkalle det. Satser på at utfasing er tingen, og erklærer herved denne uventede sytetråden min for avsluttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå