Lykke78 Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Endelig kunne vi kjøpe oss huset vi ønsket oss i mange år, men ikke hadde råd til når vi bodde i Oslo. Vi flyttet til Drammen og er så fornøyde:)) Ting er så mye enklere her. Mannen min fikk til og med båtplass på Union Brygge bare i løpet av noen få strakser. Jeg begynner smått og bli kjent med alle de de søte shoppinggatene, kafeene langs elven og Drammensbadet har allerede blitt en stor hit hos barna (og selv liker jeg spesielt veldig godt å lure meg vekk for en liten ansiktsbehandling i Spa-avdelingen mens de andre plasker i vannet;)) Noen som har gode tips på andre aktiviteter i Drammen? Kanskje det er noen ukjente Drammensperler som jeg ikke har oppdaget ennå?? PS! Katie Melua og Kurt Nilsen (+ mange flere) kommer på Elvefestivalen i august. Gleder meg!!! Hilsen nyinnflyttet Drammensfan
Mammaen til Isak Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Så bra da Gratulerer som drammensere! Drammen har jo virkelig gjort en stor innsats for å heve byen sin, noe jeg syns de har klart helt utmerket! Bare det at de legger vekt på sykkelby, syns jeg er så flott! Byen har fått utrolig koselige gater, og koselig steming både på dag og kveldstid. Om det er første sommeren dere bor der, kan du bare glede deg! Det er noe helt eget med varme sommerdager hvor det kryr av folk i elveparken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå