Gå til innhold

jeg lurer litt på noe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert en snål ting å lure på men.....

alle sier at jeg må høre på klassisk musikk, for da får jeg et rolig og harmonisk barn......... mulig det, jeg aner ikke...

men om det stemmer... åssen blir da ungen om jeg hører på punkrock, new-metal og alternativ-metal hele svangerskapet??

(dette er mine favorittsjangre..)

noen teorier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.

Min teori er at mor må høyra på den musikken ho likar best, for då blir ho glad og avslappa, og det er sunt for babyen!

Las at det er ein myte det der med at klassisk musikk gir smarte barn. I alle fall mens dei er i magen - det er kanskje litt større effekt i barnehagealder.

Så kos deg med metalmusikken du!

Skrevet

hehe takk for det, var godt å høre... var enkelte i slakta som fikk litt bakoversveis da de fant ut at jeg hadde vært og sett Metallica med barn i magen så.... hehe det var veldig godt å høre da :)

takk ;D

Skrevet

e itj nå vits i å hør på klassisk viss mannj itj like d, æ hate d, kjæm mæ itj i jænnom ein sang ein gang å da e d jo lite vits:) ongen min bli fora me led-zeppelin:)

Skrevet

huff, nei.. gud så kjedelig å skulle høre på klassisk da..

det jeg ahr hørt er at det du hører på nå vil roe ungen etter fødselen.. vet om mange av mine venninner som hører på både rock og metal når ungene sover.. IQen til barnet kan vel verken stige eller synke av musikken? er vel andre faktorer som spiller mer inn vil jeg tro.. ?? uten at jeg har peiling..

Skrevet

Hehe det tror jeg bare er en myte! Hvis ikke ville vi vel blitt frarådet dette hos jm om slik musikk ga oss mindre smarte barn:P

Hør på det du vil du!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...