Anca20 Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Ååååå kunne blitt sprø av all ventingen. Nå er det 5 uker og 4 dager siden siste mens. jeg sitter med litt små murringer i magen og rygg av og til. vokse smerter i beina,vet ikke om det har så mye og si men. men kun 1 pupp som er superøm og har hvert det i en uke nå snart.haha og den andre puppen bli bare littegran øm av og til også forsvinner det igjen. jeg har blitt forkjølet så det holder,så er så vanskelig og kjenne etter flere symptomer.men kanskje like greit og la være for da er det jo så lett og bli lurt. tok en quick respons g-test for 1 uke siden snart og der var det en suuuuuper svak slags skygge strek som man kun kunne se i lyset. sitter med null penger så får jo ikke handlet fler g-tester heller. får bare smøre meg med tålmodighet.for det var en gang det gikk 6 uker før jeg fikk mens for ei god stund siden. så kan jo aldri vite... plutselig dukker TR opp og har lurt meg trill rundt. noen flere som sitter og venter i spenning??? ønsker alle en superflott dag og lykke til med babyprosjektene! hihi<3
Hannemor82 Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 oi da er du vel ei uke på overtid ?? så spennende, bare å krysse fingrene håper det er meg om 3 uker.. tida gååår så sakte i disse tider hehe
AnCa<3 Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 njaa varierer litt på meg faktisk. jeg kan gå 5 uker før jeg får mensen jeg,en gang gikk det 6 uker.så vet ikke om jeg er på overtid liksom,blir jo helt kokko av dette her hehe. men har no smått med mensen murringer nå,så TR dukker helt sikkert opp denne gangen og. men venter på gyn time da,det tar og såååå laaaang tid hehe,så får se om ikke jeg trenger noe hjelp kanskje. ja tida går aaaltfor sakte. hihi skulle ønske den bare fløy avgårde hvertfall når det kommer til sånn som dette hoho krysser fingrene for deg! håper det klaffer!
Junifrue Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Ja, jeg sitter og venter i spenning, men vet ikke om jeg har noen grunn for det. Er på cd 32 i pp 2 og forrige syklus var 38 dager, så aner ikke om det er grunn for å være spent eller ikke.... Selv om det er nøyaktig 2 uker siden eggløsning så jeg øyner jo et lite håp, og finner jo masse småsymptomer her og der samtidig som jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt. Huff, man kan bli gal av mindre. Lykke til AnnCat, jeg krysser fingrene for at tanta blir hjemme;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå