Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg blir smått irritert på denne forkjøpsretten. Jeg vet at det er bra for de som allerede er i borettslag, men for oss som har kjøpt en leilighet, men må vente i 2 uker før vi vet om den er vår, så er det skikkelig frustrerende. Vi har absolutt ingen rettigheter, det kan komme noen idag og si at de vil ha det nye hjemmet vårt, og så får de det. Æsj altså!
Rampongi Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 I know, men sånn er det bare dessverre. Håper dere får den boligen og kommer dere inn i borettslaget, så kanskje dere kan få bruke en slik rett en gang også, om dere skulle trenge det.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Ja vet hvordan det føles å miste på forkjøpsrett. Håper dere slipper det Husker jeg hatet at det var slik, men nå som vi er innad i boretslaget så kommer vi nok til å gjøre det selv en gang. Er jo kjekt å ha den muligheten. Men ikke fult så kjekt når man mister en leilighet pga den.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Jeg synes forkjøpsretten er veldig fin å ha jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 fin å ha, ja, men ikke når man sitter og venter på om noen bruker den
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Uff, føler med deg! Har selv mistet på forkjøpsrett. Det er utrolig slitsomt og irriterende. Gjør alt mye vanskeligere. Men tror det er "værst" i perioder hvor boliger går veldig høyt i pris hvis det er noen trøst...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 det megleren sa var at de har solgt veldig mange av leilighetene akkurat der, og ingen er blitt tatt på forkjøpsrett tidligere..er ikke høy pris da, men ganske høy fellesgjeld. Nå har de under 1 døgn igjen før fristen går ut, så satser på at det går bra, men nå er jeg lei av å vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå