Gjest Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Jeg søker meg herved inn på PMS-farmen på følgende grunnlag: - Mannen mener jeg er himmelsk urimelig, noe jeg faktisk ikke er i det hele tatt. (jeg tramper i gulvet i det jeg skriver dette) - Jeg gråt da jeg så snøen i morges, grenset til "the ugly-cry. - Jeg har lyst å kommentere alle statusene på Facebook med "Gi faen i snøen som falt i natt, få deg et mer interessant liv og noe annet å skrive om!" - Sønnen min på 6 fersket meg i nugatti-boksen i morges med en mine som tilsa at han syns jeg er urettferdig som praktiserer søtsaker-regelen annerledes ovenfor ham. - Jeg har en uoverkommelig trang til å skrike stygge ting til mannen i naboleiligheten gjennom vårt felles friskluftsanlegg. Jeg trenger full tilgang til: - Sjokolade. - Cola. - Ibux. - Seng. - Medfølelse. (gjerne fra en som har sixpack) På forhånd takk for svar.
Ikkelektuell Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Jeg har sixpack (inni der et sted), medfølelse oversendes. Resten kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med.
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Farmen er alltid åpen. Vi har et lite problem på driftssiden siden daglig leder er blitt varulv og bør holdes adskilt fra mennesker i ca en uke mens hun eter opp cella si og griner, men vi venter nye leveranser av nugatti m/ skje, sjokkis, pottis, cola og ibux any minute, og har spesifisert six-pack på the handy hunks som leverer. Velkommen skal du være. Hilsen daglig leder.
Gjest Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Jeg har bare gode erfaringer med artsfrendene mine, så en varulv skremmer ikke meg. Jeg kommer øyeblikkelig. Foventet opphold er en uke. Takk for rask behandlingstid, mannen er evig takknemmelig.
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Dorris, er det lov å kvele menn i disse tider? De puster. De spiller feil musikk. De mener ting. Det må da være mordgrunn.
Aliena Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Hva med å opprette en filial for mannevonde gravide?
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Hei, her ser vi nye forretningsmuligheter! Ser for meg at de to gruppene bør holdes adskilt da pms'erne ikke tar smålige hensyn og kan bli stygge i munnen, men det er åpent for diskusjon. Kan du beskrive symptomene så kan vi sikkert skreddersy et opplegg.
Aliena Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Hm ja, mener jo selv at jeg ikke har så mange sympomer, men i følge mannen min er jeg veldig vanskelig å ha med å gjøre. Det er selvfølgelig bare han som er kranglete og hormonell. Jeg vil gjerne omgås med folk som innser at jeg har rett i alle diskusjoner, og vil helst ikke omgås for mye med PMS´erne, ettersom jeg tar til tårene hvis noen sier BØ! Trenger også en privatsjåfør som kan kjøre rundt etter det eneste jeg har lyst til å spise, noe som selvfølgelig er forskjellig fra dag til dag. Og ofte spesielt komplisert søndag ettermiddag.
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 Vi har handy hunks til sist. De prater ikke annet enn for å gi komplimenter, og kjører natt og dag til nærmeste sted hvor man kan få sær sjokolade, agurksalat, skolekritt eller en bestemt sammensetning av kebabsaus, alt etter dine ønsker. Da får mannevond-preg-avdelingen helt adskilte lokaler, rett og slett, det er nok det tryggeste. Ingen pms'ere tåler bø'ing eller, men de er raskere til beins, så det er greit å skille dere.
Aliena Skrevet 27. april 2010 #11 Skrevet 27. april 2010 Å handy-hunks.... Hørtes fortreffelig ut! Men de er opplært til å gi komplimenter uansett, ikke sant? Er ikke så langt på vei enda, men har begynt å vralte som en gås allerede, pga bekkenproblemer. Hormonene har gitt meg kviser og tørt hår. Mulig jeg må skyte dem hvis komplimentene ikke høres ekte ut.
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2010 #12 Skrevet 27. april 2010 Stol på meg, de er veldresserte og har Oscar alle sammen. De har en egen evne til å finne de riktige ordene, siden de vet at de ellers blir grisebanka av gravide gærninger.
Gjest Skrevet 28. april 2010 #13 Skrevet 28. april 2010 Absolutt mordgrunn. Det verste er når de slenger ut "duh, hva er du så sur for?" Det kvalifiserer til henging etter ballene.
Gjest sug lut Skrevet 28. april 2010 #14 Skrevet 28. april 2010 Takk. For ikke å snakke om "Er det noe, eller?".
Gjest amandine Skrevet 28. april 2010 #15 Skrevet 28. april 2010 Dere er deilige! Bare så det er sagt! Jeg hadde monsteret på skulderen for en uke siden så føler meg veldig i balanse akkurat nå. Kan derfor melde meg frivillig til matlaging/brødbaking/kaker på både gravid og pmsfarm. Jeg tar lett til tårene alltid og uavhengig av hormoner, så er vant med gråting, ellers er jeg kjent for store mengder godt humør, og det har man alltid bruk for. Til tjeneste!
Gjest Skrevet 28. april 2010 #16 Skrevet 28. april 2010 amandine; du er like velkommen som varmeflaska på magen min er. :-)
Gjest sug lut Skrevet 29. april 2010 #17 Skrevet 29. april 2010 Bare til info så er daglig leder nå ute av polstra enecelle, varulv-trekkene har gått tilbake, og om et par dager er kanskje ikke kroppen en blobb lenger så man kan få på seg buksene igjen. Håper tilsvarende for Deilig Dorris og andre med-lidende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå