yasmina Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Mine soeste smaa ble invitert i bursdagsselskap naa, til naboen som blir 5 aar. Fikk invitasjonen naa kl 11.30 og selskapet er kl 1530 i dag... Har ikke mulighetet til aa dra ut aa kjoepe noe naa, men hadde en gave som var tiltenkt en annen 5 aaring saa vi gir den og kjoeper ny til den andre som er litt frem i tid. Men tror dere de forventer gaver naar det er invitasjon 4 timer foer selskapet, muntlig invitasjon ?
Full house Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Jeg personlig, hadde ikke sendt mitt barn i bursdag uten gave, uansett. synes det virker litt rart jeg. Har du ikke gave, lag et kort og gi en hundrings?
It's all about me Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Man drar ikke i et bursdagsselskap til et barn uten gave. At invitasjonen kom sent er foreldrenes feil og skal ikke gå ut over bursdagsbarnet. Nå hadde de jo en annen gave liggendes og det er jo supert, hvis ikke tar det ikke mange minutten å svippe innom en butikk på veien, eller i verste fall gi penger så barnet kan kjøpe egen gave. Men å dra uten gave gjør man ikke uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå