Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Noen som har erfaring med Caspersen foto?
plastblomst♀♂♂ Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Har ikke direkte erfaring med dem, men hadde en nabo med kjempefine bilder derfra. Har tidligere jobbet hos en av konkurrentene, men caspersen er de som tar mest barnehagebilder.
Mammaen til Isak Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Eneste erfaringen jeg har med de er en rekke barnehagebilder de årene jeg jobbet i barnehage, og barnehage bilder av Isak da vi bodde i området De er flinke de. Selvfølgelig kan de gjøre dårlig jobb, og har opplevd en gang at de sendte en ubrukelig fotograf men det er den eneste gangen også! Og da vi klaget fikk hele barnehagen gratis bhg bilde (gruppebilde) Og de sendte ny fotograf og ny dag uten kostnad. Jeg opplever de som flinke og seriøse
Mammen til Nurket Skrevet 29. april 2010 #4 Skrevet 29. april 2010 Ja da! De var i Bhg til datteren min i 2009. Og der sto vi fire foreldre som ikke fikk bilder!!!!!!!! Mailet og lurte på hva som hadde skjedd, og fikk svar på at datteren min var ikke der den dagen! Men etter masse mailer fram og tilbake "fant" de henne på en reserve rull... Hva nå en det er ?? Så fikk bilder ca 4mnd etter de andre og da viste det seg at det var et og samme bildet, dva et sort/hvit og et i farger. ALDRI MER!
Sistah*G07*J09* Skrevet 29. april 2010 #5 Skrevet 29. april 2010 De har tatt barnehagebildene til storebror her i huset. Begge de årene han nå har gått i barnehage. Har vært kjempe fornøyd, veldig fine bilder Grei løsning, med at man får en full pakke, å så må man sende tilbake di bildene man ikke skal ha i en konvolutt som hører med. Å så betaler du bare for di bildene du vil ha
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 I en tidligere barnehage datteren min gikk i brukte de caspersen foto, det ble noen av de fineste bildene vi har av datteren vår, hun er jo veldig fotogen da men utrolig bra bilder og fotograf så vi ble veldig fornøyde! Barnehagen hun går i nå brukte FAME fotograf...fine bilder men caspersen var bedre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå