Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Har så inntens svangerskapskløe, men finner ikke noe som hjelper Klør meg til blods hver natt:(
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 smør med en god fuktighetskrem. det hjelper på sikt. Du kan også bruke hvitvask
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Har smørt meg med god fuktighetskrem i snart 2mnd. har sluttet å hjelpe. og nå har det spredt seg til nesten hele kroppen:(
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 allergi tabletter kan også hjelpe. Jeg fikk det pår resept. "gammeldagse" allergipiller er godkjente for gravide. bivirkningene er at du blir ganske trøtt:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Snakket med legen min og han nektet å anbefale noen allergitabletter elr andre tabletter som hjalp mot kløe. Han sa at det ikke var forsket nok på og at han ikke ville være ansvarlig om det skulle skje barnet i magen noe.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Har legen sjekket deg med blodprøver? Har du normale leververdier? Ellers vet jeg ikke hva som kan hjelpe, hør med apoteket, de har noe fra Aderma jeg synes var bra.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Vart sjekka for snart 2mnd siden. men svangerskapskløa forsvant en periode etter det. Den kom tilbake for fult for 2 uker siden.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Da er legen din lite oppdatert. Zyrtec, Citrizin on andre nymotens preparater er ikke godkjente. men vanlig gammeldagse allergipiller er godkjent:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 Kanskje Phenergan kan hjelpe, de kan man ta som gravid. Fikk dem av lege på sykehuset da vi var på UL for å få sove litt. De er jo allergi med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå