Gå til innhold

er dette mulig ??? vekttap..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynnte å trene med personlig trener for 3 mnd siden, og nå har jeg gått ned fra 63 kg til 56... Er det mulig å bare gå ned så mye vekt på styrketrening osv, har spist litt sunnere osv, før spiste jeg feks ikke frokost osv ..

Litt sjokkert her jeg hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du legger om kostholdet og feks innfører frokost, og ikke minst spiser sunt så slapper kroppen av og merker at den ikke er i krig, i motsetning til om du spiser for lite og trener mye, så vil kroppen holde igjen kiloene..

Din personlige trener har sikkert lagt vekt på at du skal trene for å slanke deg og satt opp et program etter det regner jeg med.

Uanset, supert utført! Dette vil jeg også klare..

Skrevet

"Jeg har gått ned fra xx til xx kilo ved xx metode. Er det mulig?" Eh...stoler du ikke på vekta di? Hvis vi forteller deg at det ikke er mulig så veier du brått 63 kg igjen...?

Skrevet

Har liksom ikke merket at jeg har gått ned i vekt, før jeg sjekket på vekten nå, sist jeg veide meg for 2 mnd siden veide jeg det samme.. Så ja.. det må jo være mulig :P Føler meg ikke noe slankere enn det jeg var men når jeg ser på bilder osv synes det veldig .. Synes jeg bare er fastere i kroppen, har litt mindre pupper osv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...