firebarnsmum Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Etter en MA for snart to uker siden, er vi klare for å tenke framover igjen. Nå vil vi prøve på å få en liten en igjen, nummer fire i rekken:) Jeg håper bare det ikke tar for lang tid, sist tok det et halvt år fra vi begynte å prøve til spiren satt. Da var jeg igjennom en SA før jeg ble gravid med nummer tre. Jeg er spent på om det vil ta lang tid, spesielt fordi jeg ikke er så ung lenger. Fyller faktisk 37 år om ikke så lenge... Det har vært en tøff tid etter at jeg gjennomførte MA, medisinsk, på sykehuset. Jeg var da nesten 11 uker på vei. En stor takk til dere som tok dere tid til å dele deres erfaringer og trøste oppi det hele:)) Det hjalp godt på når det sto på som verst. Nå har humøret stabilisert seg, men sliter litt med svimmelhet i etterkant. Jeg regner med at det snart går over, og at jeg er tilbake i jobb om ikke så lenge:) Lykke til til alle dere andre som også prøver på å bli gravide, kanskje vi treffes på 1. trim. om ikke så lenge!!
*3 prinsesser* Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Velkommen:-) Jeg er ikke av de yngste jeg heller:D Blir 34 til sommeren, og prøver å produsere gull nr 3. Akkurat nå har jeg VELDIG lyst på en til og håper og tror vi forsatt kan bli gravide:D Går inn i 4 pp nå, og begynner å bli litt utolmodig....Jentene har også lyst å bli storesøstre, fortrinnsvis til en jente, he,he:D Har forsøkt å si at vi ikke kan bestemme slikt og vi må være takknemlige om vi kan få en baby:D Mannen min er ikke så klar...så det er på en måte jeg som prøver, he,he:D Han vet at jeg ikke bruker p piller da.
~Roskva~ Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 hehehe, det der høres kjent ut. Jeg er selv 34 år, og har bestemt meg for at vi skal prøve på gull nummer 2 nå. Mannen min slo fast at "Det der er din avgjørelse!", og vil ikke være med på å bestemme at vi skal ha et barn til. Jeg tror han synes det er en stor, skummel avgjørelse å ta. Men han vet hva jeg gjør - og så lenge han ikke legger ned veto, så har han jo sagt "Ja", da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå