Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det stod et spørsmålstegn bak nicket mitt, men jeg ønsker å delta :) ses på onsdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott =)

spørsmålstegn strøket!

Skrevet

Da er bordet bestilt =)

Reservert under BIM-treff..

Da sees vi på philias fogg i stavanger til onsdag, klokka 18.00 jenter =)

Skrevet

kan desverre ikke alikevel :/

får være me neste gang heller...

Skrevet

Andre enn meg der ikke viste aftenen var avlyst?

Litt skuffet da jeg hadde stresset fra jobb for å kunne nå til byen, for så å få vite av mannen at bim-treff bordet var avbestilt.

Skrevet

BLIR SÅ SINT! Det var ikke avlyst, men Philias fogg hadde gjort en feil.. Jeg kom der kvart på seks og fikk rettet opp, men du har dessverre kommet før meg.. De hadde rett og slett strøket oss fra lista bare uten å ta kontakt, så mente de at vi hadde ringt (noe vi ikke hadde, dårlig kommunikasjon.. og han fortalte ikke meg at det hadde vært noen før meg heller.. IDIOT).. Jeg beklager kjempemasse Chilotte, det var utrolig trist.. Vi var 7 stykker.. Men var det flere kanskje som kom før meg og fikk denne beskjeden? Neste gang skal jeg ringe flere ganger og mase og være hundre prosent sikker på at de ikke stryker oss vekk bare..

Vi snakket om å treffes i slutten av juni igjen ca..

Skrevet

Kjære Chilotte.

Jeg er mannen til doble<3<3 og det var jeg som ordnet med bookingen. Jeg sendte mail til dem på fredag 21 mai og fikk bekreftelse tilbake på at bestillingen var ok samme dag.

Min kone forklarte meg når hun ringte meg, at de påsto at jeg hadde ringt og avlyst treffet, noe som var blank løgn fra "hovmesteren". De hadde også ført opp en dobbel-booking på meg, en kl 16.30 og en kl 18.30.

Jeg skal ringe og ta en liten snakk med Phileas Fogg når de åpner, og kanskje ender det med en "opprettingsmiddag" (om dere er heldige).

Jeg kan ikke gjøre annet enn å beklage det som har skjedd, og håper ikke at du ikke vil møte neste gang. Vet at min kone jobbet veldig mye med dette i forkant og var mega-stressa når hun ringte meg i går kveld.

mvh dobbel_pappa

Skrevet

Da har jeg snakket med Phileas Fogg, og de beklager på det meste det som skjedde. Snakket med daglig leder og han kunne ikke gjøre noe annet enn å beklage.

Det er rett å slett de som var på jobb igår, som ikke følgte rutiner og andre "regler" de har på jobb.

Igjen, håper ikke dette har ødelagt lysten for dere på å ha flere treff.

Skrevet

Takk for svar og

Godt at dere fikk snakket med dem, der må være andre enn mig der har vendt skuffet om i døren.

Håper dere hygget dere, gleder meg til neste omgang jeg da :)

Skrevet

Hei hei.. beklager at jeg ikke fikk meldt avbud.. hadde gledet meg veeldig til dette treffet.. jeg fikk fortidlige rier, og er plutselig sengeliggende.. Håper dere koste dere masse! Kansje jeg får anledning til å bli med en gang om noen uker hvis ting roer seg litt.

Skrevet

Leste om deg i et annet innlegg, williams mamma.. Synd at du ikke kunne være med, men håper virkelig de riene ordner seg til det bedre.. Masse lykke til =)

Skrevet

Hei! Jeg var også en av de som snudde i døren/fikk beskjed om at det var avlyst... er det satt dato i juni???

Skrevet

Hei. Utrolig synd at så mange fikk beskjed at det var avlyst da det ikke var det. Kanskje vi skal sette dato for nytt treff med en gang. Jeg foreslår tirsdag 29 juni feks eller en annen dag den uken. Kan gjerne prøve en annen restaurant enn Philias siden de ikke klarte seg så bra sist. Hva syns dere? Noen andre forslag?

Skrevet

Tirsdag passer helt topp her i gården =) Og er gjerne med en annen plass, bare meg som ikke er så god på å finne på noe sånt ;p Forslag?

Skrevet

Jeg ser at Egon skal åpne i juni. Kanskje det hadde vært en fin plass å prøve. Jeg vet av erfaring at de har god mat iallefall..:) Hvis de ikke har åpnet til da så kan vi prøve en italiensk som ligger i samme gate som Philias, de har også utrolig god mat. :)

Skrevet

Eller den som er med posthuset, men der er det veldig store porsjoner (billig da;p) Egon har god mat, venta leeenge på den =) Andre innslag?

Skrevet

La Piazza hette det der jeg mente..

Skrevet

al forno? ligger rett ved philas.. kjempegod mat, og heller ikke så dyrt:)

www.alforno.no

Skrevet

jeg starter ferie den uka så er ikke helt sikker på jeg er hjemme.. så dere får velge plass:) skal ikke blande meg siden jeg ikke er 100%sikker på at jeg kan komme...:/ men har veeeldig lyst å bli med! :D

Skrevet

Jeg stemmer på Egon jeg. Så kan vi bestille bord når det nærmer seg. Se hvor mange som vil være med først.. Dobble: Legger du inn nytt treff eller skal jeg?

Skrevet

Da ligger det ute et nytt treff her på 2. trimester.. skal få det inn på bim-treff sidene også om noen sjekker der.. Og terminklubbene, og så har jeg et par jeg har lovet å sende mail til (de er på vei så fort vi finner dato)..

Egon it is!! Gleder meg.. Hvn og fotballspiller i magen, kan dere ikke se på spørsmålet jeg stilte og gi tilbakemelding?

Skrevet

Hvilket spørsmål? Og hvor ligger det? Er ikke så oppdatert her inne jeg..;)

Skrevet

Fant forresten spørsmålet ditt.. har svart..:)

• 2 uker senere...
Skrevet

flott, du har sikkert sett hvor og når på den nye tråden ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...