Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har lyst på et treff i Stavangerområdet etterhvert? Selv har jeg termin i begynnelsen av september, men om flere blir med så finner kanskje alle noen som har termin ca rundt seg selv. Kanksje det blir trilleturer på oss etterpå? Håper flere har tenkt tanken, så skriv inn =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det hadde jo vert kjekt :)

Skrevet

Det synes jeg hadde vært kjekt!

Jeg har forresten også termin 13.september :))

Skrevet

Flott! Har fått respons fra ei inne på terminklubben august også =)

Bor dere begge to i Stavanger eller i lett tilgang? For meg er det ingen must å ha det i Stavanger, tenker å finne en plass midt på som er grei for alle.. Bor selv på Sunde

Skrevet

bor på hommersåk, så stavanger eller sandnes er greit :)

Skrevet

gleder meg:))

Jeg bor på saxamarka i stavanger, så ganske sånn midt i mellom d meste;))

Skrevet

okey, da satser vi på sandnes/stavanger.. har dere kjennskap til flere er det bare koselig, jo flere jo bedre =)

Skrevet

har ei bekjent som jeg vet er gravid, kan spørre henne:)

Skrevet

flott.. da er vi kanskje opp i fem stykker =) syns da det var fryktelig få i hele Stavangerregionen jeg da ;p fikk beskjed av jm at de nesten ikke hadde tid til meg da jeg var der for så mange gravide.. hehe..

Skrevet

hehe, såpass! jeg er opprinnelig fra Haugesund, og der er det helt andre tilstander med tanke på sånt..hehe

får vi "tildelt" barselgrupper, eller må vi oppsøke en selv?

Skrevet

de jeg kjenner har funnet selv tror jeg.. men dette er jeg ikke helt sikker på..

Skrevet

Ok, får spørre JM neste gang jeg er hos henne:))

Skrevet

Heisann! Jeg blir gjerne med! Har temin 27 aug. Har sendt deg ein pm doble:)

Skrevet

spennende=) blir kanskje rundt likt på sykehuset da ;p

da er vi vaffal fire og kanskje vi kan begynne å avtale en dato og et sted?

jeg har ikke bodd her i svg så lenge, så kom gjerne med forslag til møtesteder.. Det er vel flere som kanskje er i jobb ennå, så da passer vel ettermiddagen best? selv er jeg ikke i jobb nå, og kommer ikke til å bli det..

fotballspiller i magen<3, det er vel gjerne en gutt der inne? her er det to gutter.. krangler ennå om det er hockey, fotball el håndball her i gården ;p kjenner jeg mannen rett blir det alt ;p

Skrevet

Hei.. da var jeg innom her også.. Jeg har termin 26 august.. Vi gjerne være med på treff hvis jeg får lov..;)

Jeg bor i sandnes men stavanger eller sandnes passer bra for meg. Noen som har en dato eller tid det passer å treffes, eller forslag til hvor?

Skrevet

alle får lov ;p

for meg er det akkurat det samme om det er sandnes el stavanger, så om noen bare har et kosleig sted så kom med det.. Nå kommer jo mai med alle sine fridager og ekstrating, men passer det kanskje for folk en av de to siste ukene? (uke 20/21 blir det på min kalender her)..

Skrevet

Jeg vil også være med! Har termin i Oktober jeg da.. :)

Skrevet

Tirsdag 25 eller onsdag 26 passe for mg.. Ka me philias fogg i stavanger?

Skrevet

Flott, therzor =)

begge dager passer for meg og kan fint ta philias fogg =)

Skrevet

jeg kan også begge de dagene:)) Bra valg av sted, forresten! Nydelig mat!:)

Skrevet

skal gifte meg den uka, så er stygt redd for at det blir for travelt for meg :( men får heller bli med neste gang :)

Skrevet

Jeg har først termin 23 oktober, men det vil være hyggelig å møte noen andre gravide :)

Jeg kan de fleste ettermiddager, bor rett utenfor Stavanger.

Skrevet

Ser ut som en av de dagene passer bra.. Skal vi si tirsdagen foreløpig så ser vi hvor mange som vil være med og hvor mange det passer for..:) Jo flere jo bedre tenker jeg..:) Jeg har ingen venninner som er gravide da vi er første par ut av alle, så jeg er gira på å treffe andre i samme situasjon..:)

Skrevet

Flott, da sier vi tirsdag ettermiddag foreløpig på fogg i stavanger =) Blir koselig å treffe dere alle..

Synd du ikke kunne være med 13. septmamma, men masse lykke til me bryllupet =) flott å være brud med kul på magen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...