Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Guttungen her i huset synger og synger på denne sangen, men det høres så usammenhengende ut, hadde vært fint å kunne hele sangen. Veldig fint hvis noen kan den og tar seg bryet med å skrive den ned, eller bare forteller meg tittelen, så det blir litt lettere å google:)
Rampongi Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Jeg googla; Vålerenga og Daniel har den visst på bloggen sin. Her er teksten: Hysj, kan du høre gresset gro? Hysj, kan du høre en meitemark som lo? Hysj, kan du hære en maur gå forbi, Da skal du være helt stille og si: Hei, alle insekter, alle små dyr, dere som kryper, kravler og kryr, jeg er et menneske og jeg er snill, vær i min hage så lenge du vil. Hysj, vi må være stille nå, ingen må skremme de mange tusen små, og når det kommer en bille forbi, da skal du vinke med hånden å si: Hei, alle insekter, alle små dyr, dere som kryper, kravler og kryr, jeg er et menneske og jeg er snill, vær i min hage så lenge du vil. Eivind Skeie
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Tusen takk! Han hopper visst over linja om "en maur gå forbi", ikke rart det høres usammenhengende ut da:) Vi får øve litt i ettermiddag...
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Den trenger et vers til, synes jeg: "Hysj, kan du høre en snegle eller to, kom skal vi finne dem og skylle dem ned i do. Ta dem og drep dem alle mann, brune ekle snegler, ja putt dem i saltvann. Hei alle snegler, ekle små kryp, dere som ødelegger og slimer til jeg spyr. Jeg er et menneske her kommer jeg, med hagesaksa snart klipper jeg i vei"
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Haha... jeg får synge vers nummer tre uten barn tilstede da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå