Gå til innhold

Tvillinger

Positiv36

Anbefalte innlegg

heisan alle sammen!!

Var på ultralyd sist uke og fikk vite at det var to. Er veldig tidlig ute, var bare 7 uker på kontroll.

Nå er jeg så utrolig nervøs for å miste eller at den ene faller fra.

Skal tilbake på ultralyd om ca 2 uker - og er de fremdeles 2 da - er vell sjansene bedre for at de faktisk forblir der inne?

Har 2 barn fra før, men opplevde en MA i desember - og er vell ekstra sår for å oppleve det igjen.

Noen av dere som har vært redde for det samme?

Fortsetter under...

Defintivt vært redd for det samme! Var også på tidlig ul i uke 7 og fikk konstantert to. Fikk også vite at svært mange tvillingsvangerskap ender som kun en innen uke 9 (tror jeg hun sa), så vi var kjempespent når vi var tilbake i uke 9. Fortsatt er det to der nå i uke 23, men fortsatt er det litt ekstra spenning med hvorvidt begge klarer seg helt frem. Det er nok bare noe vi må leve med :D

Var også på tidlig ultralyd siden jeg har vært i elendig form, ville sjekke at alt var bra. Og der var det jammen meg to stk.

Nå er jeg i uke 14, og vært på to ultralyd og kontroller siden det, og alt ser bra ut. Til og med fått vite kjønnet :-)

Venter eneggede tvillinger.

Er enda redd hver dag for at noe skal skje, kjenner etter alle magesmerter og titter etter blod på papiret hver gang jeg er på do. Men, tar en dag om gangen, og er glad for hver dag alt går bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...