Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Her sjekker det inn åtte mødre som skal bo i hotellkollektiv og konkurrere om å stå igjen til sist. Anse Dib og Bim og Bam som de enkeltes søknader om å delta. Hvem får bli med, og hvordan tror du det utvikler seg?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Innsjekk på hotellet: Monajenten Tale30 Mamman til William Pila Miss Misantrop Siklerotte Solstråle69 Pila observerer og holder maska, Monajenten og Tale30 blir bestiser fordi ingen av dem tør krangle face to face, Siklerotte smyger seg mellom konstellasjonene og er venn med alle der og da, Solstråle69 og Miss Misantrop finner ut at de begge har mistet troen på menneskene men at ingen av de andre vil styres av dem, og i pur frustrasjon ender de opp med å slåss i bassenget mens mamman til William mener at opptaket bør avbrytes for det var ikke slik hun hadde ment det.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Jo, kanskje. Mulig at Pila i ren skrekk finner ut at hun ikke liker kvinner i det hele tatt, og stikker av med kameramannen, og når en av de andre trekker seg, kommer to nye inn: HI fra tråden om alenemor som fikk lån og hun som kjente seg igjen i tråden.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Alva Himmel og Hav Cat.68 Ugla Pila Tale30 Tillab Sug Lut. Alva og Tale30 går inn i det med en positiv innstilling, de baker og steller og gjør det hyggelig for alle. De foreslår sangstund hver kveld klokken 20, og infører "hemmelig venn". Sug Lut irriterer seg over at de diller så fælt, og kommer med en krass kommentar. Alva bryter helt sammen og gråter: "Hvorfor kan ikke alle bare være snille med hverandre?" Tale30 forsøker å trøste Alva samtidig som hun forsvarer Sug Lut "Hun mente det sikkert ikke vondt, Alva." Cat.68 blir mobbeofferet i huset etter utalelser om at Jannicke Jarlum kanskje hadde rett i at hun ble kidnappet av UFO'er, "vi må være åpne for at det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi ser". Ugla blir halmståret til Cat.68. De blir først bestevenner, men etterhvert går de lei av hverandre, og Ugla søker mer mot Alva og Tale30. Sug Lut og Pila ligger stort sett på det ene rommet og har seg til de andres store ergrelse. Ugla tar på seg jobben med å konfrontere dem, men det hele ender med at Sug Lut kaster en sko på Ugla, og ber henne pelle seg hjem. Ugla havner midlertidig på legevakten, og Alva bryter sammen igjen. Tale30 har et svare strev med å trøste Alva samtidig som hun kontakter legevakten for å forsikre seg om at det går bra med Ugla. Ugla kommer tilbake med en lapp over øyet og får tilnavnet "Piraten". Himmel og Hav sitter stort sett i en krok og ler seg i hjel av hele settingen. Hun ender opp med å vinne hele greia fordi folk glemmer å stemme henne ut.
Gjest sug lut Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 En sko, faktisk! Gratulerer med seieren, Himmel og Hav!
Gjest Tale30 Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Haha, beste jeg har lest på lenge Tror jeg hadde vært en liten svartepetter jeg, for jeg har skjulte intrigemakende sider For å si det slik så håper jeg i alle fall at badedrakt og bikini ikke er outfits, det kunne bli skremmende.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 Signerer den, Tale30, et klart Scary Hotel om det er minibikinitid
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #10 Skrevet 27. april 2010 Jeg kan ikke huske hva hver og en står for, men jeg vil definitivt ha med sug lut og nøffemor, hvis hun er å oppdrive. Så vil jeg ha like mange unge mødre som gamle mødre. En gammel og en ung må bo på rom med hverandre og danne "par". De får stadig oppgaver de skal løse sammen og bli enige om. Alle deler ett kjøkken, men kan ha med sine egne oppskrifter. Deltakerne tilbereder mat selv. Det er lov å hive mat på hverandre under middagen og ellers være like uhøflige som man er inne på nett. En kveld kommer det en tilbakestående mann i zebratruse og lusker rundt på hotellet. En morgen finner man en sametruse på et rom. Hver kveld får deltakerne tildelt alkohol, samt et dilemma å diskutere: - hvis du finner ut at barnet har downs, tar du da abort? - hvilken alder er best å få barn? - Hvilket merke velger du til parkdress og hva sier det om deg? - Hvor mye er det riktig å gi i gave til barsel, til barnebursdag, til konfirmanten, til bryllupet, til jul (oppdelt i kategorier etter hvor nær familie man har) - graviditetssymptom - utflod - hva kan dette være? (deltakerne får beskrivelser av ulike scenarioer og skal stille diagnose, anbefale behandling og helst uttale seg om prognosen)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #11 Skrevet 27. april 2010 Herregud..Dette MÅ da bare være gjennomførbart? Har du kontaktet FEM? ) jeg VIL se på) Pass på at sendetid starter FØR 2000 )
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. april 2010 #12 Skrevet 27. april 2010 *holder på å le meg i hjel* Dette var rett og slett fantastisk lesing. Jeg trodde ikke det var mulig og så til de grader bomme helt og totalt og fullstendig på personligheten min som dette *humre* Trodde da jeg gav litt mer inntrykk av hvem jeg er her inne, men tydeligvis ikke ;-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. april 2010 #14 Skrevet 27. april 2010 Jammen det var da endelig godt, ellers hadde jeg brutt helt sammen, hehe... Nei, nå du se til å komme deg over her slik at vi kan ha de kozelig og klemze masse mens jeg diller rundt og baker ;-P
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 27. april 2010 #15 Skrevet 27. april 2010 Hehe,men hva er det egenlig jeg skal avbryte?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 27. april 2010 #16 Skrevet 27. april 2010 hihihi. Jeg tror jeg ville ha fulgt med på denne serien...
Gjest Tale30 Skrevet 27. april 2010 #18 Skrevet 27. april 2010 Du skal avbryte opptaket.. altså filmingen
Aliena Skrevet 27. april 2010 #19 Skrevet 27. april 2010 Må ha med hun som skrev om bilene som ble parkert i feil garasje, og Tanita med eggene. Hadde vel strengt tatt ikke trengt å ha med så mange flere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå