BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Er der fler her inne som har faatt paavist det? Hvilken hjelp/raad har dere faatt? Det viser seg at det er mitt problem. Har normale sykluser paa 27-28 dager, men EL kjempesent! I gaar, CD 16, var den stoerste folikkelen bare 16mm, og har en stund igjen. Har hvertfall EL, men etter det blir det ikke tid for noe egg aa befruktes OG implanteres foer mensen kommer og skyller det ut. *sukk*... Jeg som bare har vaert her i 2 smaa mnd etter AAR paa MIK, saa maa jeg omtrent bare rett over paa "slitere"!
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Jeg har korte lutealfaser...Har 10 dager...Normalt sett (når jeg skulle ha snuppa) EL på dag 16...Nå hadde jeg EL på dag 18... Testet i dag og fikk neg...Begynte å blø litt i natt...Men vet ikke om det har kommet noe mer...Var veldig lite det som har kommet etter at jeg gikk å la meg... Men kan ikke legen gi deg noe for å utsette mensen litt slik at et egg kan befruktes og feste seg uten at det tar skade??? Håper du slipper å bli her så veldig lenge..er alltids litt håp... Klem
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2010 Planen hennes er aa framskynde EL med ei hCG sproeyte. Da blir de "planlagt samleie" som behandlinga pent kalles, for saa aa hjelpe til med resten av prosessen med vaginal progesteron. Tviholder paa det haapet ja! Stor klem til deg ogsaa!!! (godt aa se du, med dine korte lutealfaser, er i gang med nr. 3!!! Det hjelper paa haapet mitt hvertfall!)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2010 Min lutealfase er visstnok bare paa ei ukes tid, forressten.
*shehasmyheart* Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Først si at det var kjedelig:( Og jeg skjønner at du vil følge legens råd eller medisiner. Men, jeg må bare anbefale akupunktur! Er så mange som har fått hjelp der. Meg selv også. Og en akupunktør vil gå gjennom hele syklusen din og sette nåler etter hva som "er galt", og hvor du er i syklusen. Det er verdt et forsøk:) Lykke til uansett:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Så bra...Men da er det jo gode håp da... Kan jo legge ut charten min fra da jeg ble gravid med snuppa, hvis du er interessert...
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2010 Ja takk! Det ville vaert kjekt aa se. Sliter med charten min selv og faar ikke taket paa den tempinga, saa det kunne vaert godt aa se et eksempel, saerlig fra noen med "lignende" syklus:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Fader...Får ikke opp den gamle charten min... >:oS
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 KLARTE DET!!!! :oD Her er linken... http://www.fertilityfriend.com/home/1a0920 Har ikke tempet denne gangen, men tenker jeg starter neste runde, hvis det ikke klaffer denne gangen...)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 28. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2010 Takk skal du ha! Spennende aa se. Du har den betalte versjonen vel? Var mye rart der jeg ikke har sett foer. Uansett, det var ikke saa ille det der da. Litt kortere enn "etter boka" var jo lutealfasene dine, men bare et par dager om aa gjoere. Burde gaa fint det. Masse, masse lykke til hvertfall!!!!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 28. april 2010 #11 Skrevet 28. april 2010 Ja, fant ikke ut før etter at jeg hadde betalt...Men var vel 60 for en mnd..:oP Håper du kommer etter også... Tror ikke jeg er gravid, for idag når jeg våknet var så og si alle symptomene borte... :o/ Kvalmen er ikke så ille, brystknoppene er ikke følsomme lengere...Eneste er at jeg er litt "trang" i magen...:oP Men takk takk...Og som sagt krysser fingra for at du ikke er så langt etter og kommer inn i før meg :oD
Gjest Skrevet 28. april 2010 #12 Skrevet 28. april 2010 Hei Jeg fikk hjelp av akupunktur for å få skikk på syklusen da, jeg har alltid hatt kort lutealfase, men ved hjelp av aku fikk jeg på 11+ dager Lykke til med prøvingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå