Gå til innhold

Når fikk dere positiv test?

-Lykkelig-med junispirer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter

Ønsker så gjerne å komme inn til dere!

Hvilken dag testet dere positivt? Noen som testet negativt på f.eks rd 11, men likevel fikk positiv test noen dager senere?

Holder fast ved håpet så godt jeg kan. Testet negativt i dag på rd 11.

Dette var mitt andre ferskforsøk. Har 7 på frys, men usikkert om de kan brukes da det skjedde en feil med fryseren når de skulle fryses ned. Temperaturen sank visst for fort og så steg igjen. Håper de klarer seg! Mannen mener at det ikke kan være mulig med en dipp i temperaturen slik målingene viste, men at det heller er en målefeil (han er el.ingeniør, og jobber med mye av det samme). Håper han har rett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle teste en fredag tror jeg det var...men testet ikke, hjemme, før mandag....turde ikke og var vekke den helgen....

he he he....litt pyse men....

velkommen hit! Stå på!!!!!

Skrevet

Jeg fikk min første positive test rugedag 11. Det var en veldig svak strek, som ble strekere og strekere for hver dag.

Krysser fingrene for deg og håper at den neste testen blir positiv!!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Med jenta mi testet jeg svaaaakt positivt på rd 13.

Denne gangen testet jeg klart positivt på rd 10.

Skrevet

Jeg hadde uttak en mandag og fikk svak pos. lørdag nesten 14 dager senere (dvs. 12 dpo). Dagen etter sa den dig. testen "gravid"!

:-)

Skrevet

Jeg testet positivt på RD 13, det var første gang jeg testet.

Håper at du får positiv test om noen dager, masse lykke til :)

Skrevet

Jeg testet svakt positivt på RD 10, men hører om flere som ikke har fått positiv test før RD 13-14. Masse lykke til!!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...