Gå til innhold

Vognspørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en emmaljunga duo, og har vært fornøyd med den. Nå er den utslitt og jeg trenger en ny sportsvogn, men finner ingen som er aktuelle. Håper noen av dere kan hjelpe meg.

Jeg vil ha 4 hjul, og ingen hjul må være "små". Jeg bor i Nord Norge og må ha hjul som klarer snøfonner på sin vei. Den må være stor nok til voksipose. Babyen vil være over ett år når vi skal bruke den.

Krysser fingrene og håper på svar...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss du ikkje treng ei som kan vendes begge veger, så vil eg anbefale teutonia timmy. Eg er iallefall veldig fornøygd med mi.

Skrevet

Jeg synes emmaljunga city cross virker veldig fin - med god plass, lang rygg, samtidig som den ikke tar så stor plass sammenlagt.

Teutoniavognene synes jeg er så rette i ryggen når barnet sitter oppreist. Er liksom enten eller; enten hvile langt bak, eller sitte i 90 graders vinkel.

Simo er jo også ganske safe; god comfort for både mor og barn, fantastisk på norsk føre og kvalitet. Sportstrillen har jeg hørt masse bra om

Skrevet

Emmaljunga Scooter evt. cerox?

Skrevet

Har ikkje merka at vår timmy er rett i ryggen, vår gamle simo sportsvogn derimot, den er liksom rett opp eller liggestilling.

Har hatt simo sportstrille, og den er god, MEN er blytung i forhold til andre triller i samme sjanger.

For meg stod valget mellom den og timmy nå når eg måtte kjøpe ny, og valgte da timmy fordi den er mykje lettare, størrelsen var det lite forskjell på.

Men simo er litt billigere ettersom der er lufthjul og fotpose inkludert, det er det ikkje med teutonia timmy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...