★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 er 13 uker idag og kjenner "noe" svake fremmede bevegelser i rette området....er det mulig nå? dette med å kunne kjenne det bedre om du har født før....hva er grunnlaget for den uttalelsen lurer jeg på? er det enese at man vet hva man skal kjenne etter eller andre grunner? noen som vet? er ihvertfall 11 år siden min siste graviditet og jeg husker ikke hvordan det føltes men vet at jeg kjenner "noe" nå men om det er babyen eller noen annet er jeg en smule usikker på....vanskelig å forklare følelsen....finner ikke noe å sammenlign med liksom..derfor jeg lurre på om det faktisk er lille skatten jeg kjenner..... syns det var fryktelig tidlig egentlig....
ღ sommerspire ღ Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Hei:) Jeg kjente liv daglig fra uke 12 med begge. Og da jeg var på ul så sa jm og lege at det var like normalt som ikke å kjenne noe. Man kjenner ikke spark på den måten, men bevegelser:) Så det er helt sikkert det du kjenner også snuppa:) Jeg kjente det best da jeg bøyde meg litt fremover i sofaen når jeg hadde en bukse som stramma litt akkurat på det området:) Så koselig at du kjenner noe der nede. Herfra blir det bare sterkere og sterkere:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2010 heeeeii vennen min!! så koselig at det var du som svarte meg på morgenkvisten da!! går det bra?!! ja vet du det er når jeg lener meg fram eller det strammer over magen...men kjenner det når jeg står også...fikk litt panikk i morgens når katten hoppet rett på området:/ er jo over nervøs fra før og det hjalp jo ikke akkurat...har ikke vondt men det var så jeg kjente det der og da... skal til jordmor på tirsdag så da kommer nok sp målene som hagl hehehehe:)hvor langt er du nå?...27? klemmepå
ღ sommerspire ღ Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Hei :) Så ikke dette før nå jeg!!! De sier at babyen er så beskytta der inne at det skal syyykt mye til før det skal skje noe om man får noe på magen. Julia satt seg rett ned på magen min en dag, 14 kg veier hun. Fikk helt sjokk!! Heldigvis bevega babyen seg med det samme og har hatt de samme soverutiner og våkenperioder etter det, og jeg har jo vært på UL i ettertid:) men er skumlere når man ikke er så langt på vei at man kjenner bevegelser hele tiden og sånn. Nå vet jeg jo at alt gikk bra siden du har hørt hjertet i dag :) Så da er det bare å slappe av igjen vennen:=) I dag er jeg 27+4 uker:) JIPPI! Snart 12 uker igjen. Sover syyyykt dårlig på nattan. Våkner heeeele tiden og det er slitsomt, men tar det igjen på dagen jeg:) Skal til helga da? Vi skal ta det helt rolig tror jeg. Bare styre litt inne skap og kott:) KLEM:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå