Gå til innhold

Kan svimling være et el-symptom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt å svimle no så inni granskauen om nettene igjen.. Sist jeg hadde det, var forrige syklus, rett rundt el-tidene... Så da lurer jeg på da. Kan det være et symptom på el? Svimlingen min? Eller er det bare tilfeldig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet egentlig ikke da, men jeg var VELDIG svimmel og kvalm på lørdag. Ventet egentlig el da, men ser ikke ut som el kom før i natt. Altså 2 dager etter svimmel...

Skrevet

Hm...ble litt gira her, så måtte sende melding til gubben. Hehe. Når ikke jeg henger her inne hele tiden og surrer, så får han alt, stakkars! Hehe.

*krysse fingrene*

Har forresten veldig til utflod også (blankt), så...godt mulig..gooodt mulig! Gleder meg til test i ettermiddag! :D *haha* testoman uansett hvilke tester det gjelder, jeg. :P

Skrevet

Hva betyr det når Eltestens kontrollstrek ikke er kraftig fullt ut,men bare halve er slik den skal være mens teststreken og halve kontrollstreken er litt svakere..var det igår og fikk samme resultat idag,bruker QuickRespons..holder jeg den for kort i urinen?holder den i 10-15sekunder..man kan vel ikke holde for lenge?

Skrevet

..hm.. Det er ikke så godt å si. Hehe.. men tror ikke det går an å holde el-tester for lenge egentlig. Har du lest bruksanvisningen? Varierer jo fra merke til merke alt etter hvor lenge en skal holde testene nedi...

Hm..Nei, dette var ikke noe enkelt spørsmål du kom med :P

Skrevet

Ja har lest bruksanvisningen,der står det kun om hvis teststreken ikke vises evt så er det ikke el osv..skal gå og lese den på nytt for sikkerhetsskyld..Det må vel stå noe om kontrollstreken..

Men det står 10 sekunder men det virker som om jeg kanskje må holde den lengre,ska prøve det imorgen..

Når skal jeg lese igjennom br.anv. igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...