Trultetryne Skrevet 27. april 2010 #1 Skrevet 27. april 2010 Hun har sikkert snudd seg 10 ganger den siste halvtimen, men hun kommer seg ikke tilbake igjen.. Også blir hun skikklig sinna.. Hehe Jeg rekker jo ikke annet enn å bort å snu henne. Hvor lang tid tar det før de snur seg tilbake?
knerten09+ knerteline11 Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Det er nok veldig forskjellig. Knerten her snudde seg på magen når han var nesten 5 mnd, men han snur seg enda ikke tilbake på ryggen og er 9,5 mnd. Men nå er han ikke noe interessert i å ligge på ryggen lengre. Vil helst ligge på magen. Så en stund siden sist jeg trengte å snu han tilbake i alle fall.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Hehe! Sånn var det her også Nå har han endelig skjønt hvordan han kan ligge på magen og slappe av, og han har lært å ligge lenger på magen enn 2 minutter.. Det blir bedre med tiden
weh85 Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 åff, sånn er det her i huset også. han lærte å snu seg fra rygg til mage da han var 4 og en halv måned, nå er han seks og en halv måned, og kan bare snu seg tilbake en sjelden gang i blandt. så jeg har drevet å snudd han tilbake i to måneder nå...
Gjest Kira06 Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Hehe, jeg kjenner meg virkelig igjen. Det var utrolig slitsomt! Telte gangene jeg snudde henne tilbake en dag, og kom til 74!!! Men de siste 2 ukene har hun snudd seg begge veier, hurra:) Tok litt tid før hun skjønte det, men nå gjør hun det hele tiden. Hun er 7,5 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå