snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 småen på 9 mnd å 19 dager klarer gå 10 steg sammen hengede smiler å klapper, er jo stolt selv. hvertfall når han ser hvor stolte vi er hjelpes så fort de går med dei små... rullet rundt 4 mnd ålte seg bortover gulvet 5 mnd satte seg opp selv 6 mnd å 4 dager sto i grinden reiset seg selv å alt 6 mnd å 5 dager gikk rundt bord osv 6,5 mnd sa mamma, pappa, nei, ja, 8 mnd går selv uten støtte 9 mnd å 17 dager
Mammamø! Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Kan si det du vil høre: Jøss, så tidlig ute han er med alt!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Og jeg er ekstra glad i tulla mi for at hun IKKE har begynt å krabbe ennå. Synes det er godt at de er små lenge! Ikke sitter hun selv, og ikke krabber hun, men jeg blir fryktelig stolt hver gang hun lager sånne skikkelig høye "smakke"lyder med munnen, for det har hun lært av meg Hun er 7,5 mnd. Men, altså, jeg tror mye av det er genetisk. Kusina til Vesla er 3 uker yngre og hun har krabbet i noen uker allerede, men hennes mor (altså søster til min kjæreste) gikk da hun var 9 mnd, mens jeg ikke gikk før jeg var langt over året. Så alt til sin tid Som tanta sier (hun som gikk da hun var 9 mnd): jeg hadde fryktelig dårlig balanse da, og den har ikke blitt noe bedre med årene, hehe. Synes det er bra sagt Men lille Tordenvær er en aktiv krabat han da, og holder nok mamman sin i aktivitet Vi kaller vår lille frøken for "filosofen", for hun er glad i ligge lenge og studere lekene sine og ser ut som hun jobber med alle verdens problemer (men så er det nok bare noe luft som skal ut, hehe).
Gjest Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 oj han var tidlig ute med ting og tang ja Flinke gutten!! Jenta mi er snart 9mnd men krabber bare. Hun har ikke reist seg opp enda men den dagen kommer nok den også. Savner den tiden hvor jeg kunne legge henne fra meg på lekematta og hun faktisk ble på samme sted! Nå så er det omtrent som å leke gjemsel med henne bare jeg blunker med øya...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå