Gå til innhold

Uregelmessig mens og Ladycomp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt uregelmessig mens, hadde veldig uregelmessig før jeg ble gravid, og nå 10 mnd etter fødsel er den litt bedre, men fremdeles litt uregelmessig...

Jeg vil heldst ikke ha i meg prevensjonsmiddler med hormoner, dårlige erfarnger :)

åsså tenkte jeg på LAdycomp eller noe lignende da, men så var d den der mensen da:P

Noen med erfaringer med litt uregelmessig mens og ladycomp/babycomp?

Noen dere vil anbefale? Ser at den PFC eller hva den heter selges det masse av brukt på finn.no.. er det en grunn til det ? er den dårlig eller er det bare sånn at den er mest solgt?

Skal bruke det som prevensjon foreløpig

takker for alle svar :)

ps: prøvde å søke etter lignende tråder på forumet, men fannt ikke noe, så da spør jeg like gjærne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt Ladycomp noen år, og fornøyd med den, så jeg vet ikke hvorfor det er mange til salgs...;-)

Hvor stor nytte du vil få av den er vel avhengig av HVOR uregelmessig mensen er. Ladycomp baserer seg jo delvis på forutsigbarhet om du skjønner, så om du er veldig uregelmessig, vil den legge inn ekstra sikkerhetsmargin med mange røde dager.

Vet ikke hva det koster for en brukt en, men om de ikke er altfor dyre skader det jo sikkert ikke å prøve det ut? Bare husk at det tar noen måneder før den blir skikkelig "kjent" med din syklus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...