Gå til innhold

Hjelp!!Har modningen startet?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten min skulle prøve å ha samleie idag, etter en del misslykkede forsøk tidligere fordi jeg har syntes det har vært vondt..

Det gikk ikke nå heller, værre enn noen gang faktisk, da jeg såvidt får inn fingern min fordi det er så trangt og hovent der inne.

Jeg vasket hendene godt å tok på meg hansker, hvor jeg så satte meg på huk for å kjenne etter hva det er som "ligger i veien" (om det var noe) Å fant fort livmorhalsen min, som var så bløt som den kunne bli, hvor jeg fikk inn hele første leddet på langefingeren min!? Livmorhalsen kjentes ut som åpne lepper, nesten som en vagina inni vagina, hvis dere skjønner..

Jeg kjenner meg litt urolig nå, å lurer på om det skal være sånn allerede nå!? er 24+0 uker på vei, å i faresonen for å føde prematurt da jeg fødte prematurt med førstemann + at jeg har GBS infeksjon..

Burde jeg kontakte føden el. for sjekk eller hva ?!

Jeg kan også legge til at jeg har hatt fæle stikkesmerter inni vagina (slik jeg hadde mot slutten med førstemann) nå de siste dagene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo seriøst ta kontakt med føden og ikke spørre her.

Skrevet

Ja det er jo det jeg spør om... Men kunne jo hende det var noen her inne som visste at det ikke var noe farlig, eller noe å ringe for, eller omvendt.. Men da burde jeg kanskje ta en tlf..

Skrevet

Jeg hadde ikke turt å la være å ringe føden hvertfall, bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.

Håper alt går bra da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...