Gå til innhold

Noen andre her som det er stor alderforskjell mellom ?(mannen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 14 år mellom meg og mannen .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er så mye, men det er 9 år mellom meg og mannen.

Men vi møtte hverandre da jeg var 18, og da var jo ni år en hel del... ;)

Men tenker ikke på det i hverdagen, og det er det ingen rundt oss som gjør heller. Kunne aldri ha hatt en yngre mann :-D

Skrevet

Er 11 år mellom meg og mannen, men i mange tilfeller(nesten alle) er jeg den som er mest voksen.

Merker overhodet ikke at det er aldersforskjell.

Skrevet

12 år. Eller knapt 11 1/2, men 12 i årstal ('70 og '82)

Skrevet

12 år forskjell, men ingen av oss vil ha flere barn...

Skrevet

Der er 10 år mellom oss.. Vi møttes da jeg var 16, og han visste jo selvfølgelig ikke hvor gammel jeg var.

Skrevet

11år mellom meg og min mann også, og jeg er nok den mest voksne og fornuftige når det kommer til mange ting.

Aldersforskjellen merkes igrunn bare på musikk og film. Vi liker mye samme musikk, men musikken han hører på var musikk som min søster hørte på når hun var fjortis og jeg var liten. Og jenter som er fjortiser hører ikke på musikk lavt, eller stopper når lillesøster ber de dempe seg, så jeg måtte bare lære meg å like musikken.

Også var det litt rart første gang han møtte min onkel, de er nesten like gamle og nå er de nesten som to bestekompiser.

Skrevet

10 år i mellom oss, å vi har vært i lag siden jeg var 15!

Skrevet

8år i mellom oss. Ble sammen da jeg var 18år:) Må nevnes at jeg var alenemor, ansvarsfull og roliig da. Var mer moden enn han da vi møttes. Har nå vært sammen i 4år.

Skrevet

15 og 25 eller 16 og 26 er bare ubehagelig aldersforskjell. Rart ikke mannfolka fikk et kakk i hodet hjemme da de fant seg jentunger å være sammen med. Og da spiller det fint liten rolle hvem som er mest moden i forholdet.

Skrevet

Enig med deg 09:17

Når jenta er 15 år og gutten 25 så er det noe galt med han.. Hadde jeg vært moren til jenta så hadde han blitt kjeppjaget hjem og jeg hadde anmeldt han for utukt med mindreårige.. Æsj...

Skrevet

Jeg er 18, og han er 29.. ganske mye i forskjell. Men vi fungerer fint sammen. Har kjøpt bil og hus. Så alt er stabilt å fint.

Skrevet

Ja, 24 år er det mellom oss. Ble sammen for 10 år siden, da jeg var 16. Har det helt supert sammen, selv om aldersforskjellen har vært en utfordring.

Skrevet

si hva dere vill, men kjærlighet har ingen grenser!!!

Skrevet

Fint at dere har det supert sammen, men stiller du deg ikke spørsmål med hvordan en på 40 kan bli sammen med en på 16? Er sikker på at hvis ditt / dine barn velger samme løsning, så er du ikke like utelukkende positiv til det. Til og med 26 og 50 høres helt feil ut.

Skrevet

Kjøper at kjærlighet ikke har grenser, men folk bør ha sperrer. Gjerne den som er voksen og angivelig ansvarsfull. 15-16 åringer er ofte blottet for fornuft.

Skrevet

Nei, jeg skal ærlig innrømme at dersom min 16 år gamle datter hadde kommet hjem med en 40-åring hadde jeg ikke blitt glad.

Skrevet

Virkelig, jeg setter et stort spørsmålstegn ved menn på 40år som blir i lag med jentunger? Ok, om det hadde vært en mann på 50 og ei dame på 30år, det blir noe annet siden det da er to voksne mennesker, men jentunger på 16år er ikke voksne kvinner, ikke på langt nær.

Pedo-alarmen min går faktisk når det er snakk om så gamle menn og så unge jenter.

Selv gift med en mann av samme årsmodell som jeg selv er, heldigvis. Vi blir pensjonister samtidig og har felles venner, alltid på samme nivå i livet og slipper å tenke på alder og utfordringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...