MissMM Skrevet 6. mai 2010 #26 Skrevet 6. mai 2010 Fant akkurat ut at jeg var gravid, men pga umulige sykluser er det ikke lett å si noe om når jeg i så fall skal ha. Tipper at det blir i januar iom at jeg nå har testet positivt så må det vel ha vært EL rundt 20. april eller noe. Så, melder meg inn her selv om jeg ikke har noen satt dato enda:-) Noen symptomer damer? Jeg trodde liksom jeg skulle vite det sikkert når jeg var gravid jeg, men sånn er det ikke. Kanskje litt murringer i magen, men det er jammen meg det... Nesten så jeg ikke trodde på det da jeg så test etter test lyst positiv mot meg! Klem
hilde og gutta Skrevet 6. mai 2010 #27 Skrevet 6. mai 2010 Termin 12 januar. Så jeg håper denne holder seg siden jeg har mistet 2 ganger.
Trinemorlille Skrevet 6. mai 2010 #29 Skrevet 6. mai 2010 snakker om symptomer så har jeg helt klart full fart i brystene.. Stikker og klør og har røde "striper" på brystene.. kjenner at det skjer noe.. Ellers har jeg stikkinger i bekkenet, akkurat som om at jeg skal ha mensen eller eggløsning eller noe, bare at det er annerledes.. på en måte ;P vanskelig å forklare hva maan kjenner egentlig.. hadde ikke trodd at man kan kjenne endringer så fort, men det har jeg fått motbevist to ganger nå..
HeidiHelen Skrevet 6. mai 2010 #30 Skrevet 6. mai 2010 Akkurat vært til legen idag og fått termin 2 januar! Flere enn meg som blir førstegang og bor I Oslo??
Oo Miss Sophie oO Skrevet 6. mai 2010 #31 Skrevet 6. mai 2010 Termin ca 5. Januar her. Førstegangs og bor i Oslo.
Sannali Skrevet 6. mai 2010 #33 Skrevet 6. mai 2010 Termin 15. januar. Har en jente som blir tre like rundt terminen, så dette blir spennende:) Koste meg veldig med BiM under forrige svangerskap, har enda god kontakt med noen fra BiM-gjengen så det kan anbefales for de av dere som ønsker å komme i kontakt med andre vordende mødre:) Gratulerer jenter!
Obelix1 Skrevet 6. mai 2010 #34 Skrevet 6. mai 2010 Fant ut at jeg er gravid NÅ!!! Foreløbig termin er 13 januar!! Guri dette er spennende!!
Amh_med nr 2 i magen <3 Skrevet 6. mai 2010 #35 Skrevet 6. mai 2010 Da rusler jeg inn her å =) Termin er 7 januar =) Fikk sønnen min 1 januar 04, så det blir artig å se om det blir den samme datoen på nr 2 da =D Gratulerer så mye til alle sammen her =)
ambumamma Skrevet 7. mai 2010 #36 Skrevet 7. mai 2010 Ojojoj etter en prøvemnd man knapt kan kalle prøving, ble det jammen klaff og vi har termin med nr to 15 januar enn så lenge hvertfall
AnnaM Skrevet 7. mai 2010 #38 Skrevet 7. mai 2010 Og jeg har den 4. januar :-) Fortsatt helt uvirkelig....!
tommeliten Skrevet 7. mai 2010 #39 Skrevet 7. mai 2010 tremin 13 januar:-) fortsatt helt uvirkelig da jeg egentlig ikke kunne bli gravid på den normale måten.
mammaklar85 Skrevet 7. mai 2010 #40 Skrevet 7. mai 2010 Foreløpig beregnet termin til 13 januar for meg også! Uvirkelig! Endelig satt spiren etter 4 inseminasjoner i Danmark!
Lova Skrevet 8. mai 2010 #44 Skrevet 8. mai 2010 Jeg har, etter mine beregninger, termin 4 januar:). Har 2 barn fra før, en på 8 og en på 18 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå