Mamma til snart tre Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Vi har bestemt å gå for Sanna eller Tilde. Vi synes begge navnene er veldig fine. Hva synes dere? Hennes storebrødre heter Albin og Anton.
Mai♥ April♥ Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Sanna. Tilde er for meg litt kallenavnaktig.
Mamma til snart tre Skrevet 27. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2010 Takk for innspill. Jeg synes nok at hun passer best til å hete Sanna også og at det kanskje er et litt søtere navn enn Tilde.
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Synest Tilde er nydeleg. Likar ikkje så godt Sanna. Tilde er eit stødig navn slik brødrene har.
trebarnsmamma84 Skrevet 27. april 2010 #9 Skrevet 27. april 2010 Tilde..... Sanna blir for meg kallenavn...(susanna)
HELomvending Skrevet 27. april 2010 #11 Skrevet 27. april 2010 jeg synes også det er litt kallenavn navn.. sanna fra Susanna, tilde fra Matilde.. Så hvorfor ikke bruke HELE navnet, så kan dere korte det ned da om ønsket, så har barnet et valg. Det virker litt uferdig for meg liksom. Ikke meningen å være negativ altså. Men siden du spurte... (= Klem.
Vannmann35 Skrevet 27. april 2010 #12 Skrevet 27. april 2010 Ikke så glad i den type navn, men synes Tilde står best til brødrenes navn. Sanna blir litt tungt i forhold.
Dearest Skrevet 27. april 2010 #13 Skrevet 27. april 2010 Synes ingen av dei passar saman med brødrene, men likar Sanna best. Tilde passar kanskje hakket bedre inn, men Sanna er finare. Tilda er finare enn både Sanna og Tilde. Vil og sei som andre at eit 'heilt' namn heller enn kortversjonane ville vore betre. Stemmer for Susanna som er kjempeflott, står i stil til brødrene og omtrent like lite brukt i motsetning til Matilde som er mykje meir brukt enn Albin og Anton. Ellers hadde det vore kult med endå eit A namn, Adelheid, Alette, Alida, Amalia, Anna, Ava, Agnes, Agatha, Amilde, Augusta og Aurelia står godt i stil til brødrene spør du meg! ^^ Tenker og på Minna som eg er veldig glad i, men som igjen er kortversjonen av Wilhelmina... Lykke til, og sjøl om eg skriv mykje så står eg fast på at eg likar Sanna best, uavhengig av alt anna!
truddelutt Skrevet 29. april 2010 #14 Skrevet 29. april 2010 heilt ok navn begge to, men ikkje nokon favorittar. syns Synne er finare enn Sanna, og Vilde finare enn Tilde
Suksessterta *gravid* Skrevet 30. april 2010 #16 Skrevet 30. april 2010 Begge er fine, men jeg liker Sanna best. Nydelig navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå