Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen i går søndag, rugedag 10 etter ferskforsøk. Er dette normalt eller? Går fortsatt på Crinone, skal ta siste dose i morgen. Den skal jo evt. utsette mens. Har aldri opplevd å få mensen før tiden før. Er det mensen? Hva skjer a? Noen som har opplevd lignende? Blir litt fortvilet over denne kroppen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan.

Kjipt at du har begynt å blø, det var synd. Crinone utsetter ikke nødendigvis mensen - gjorde det ikke for meg de tre forsøkene jeg brukte det. Det er ikke uvanlig å få mensen tidligere enn forventet, jeg har sett at det skjer innimellom.

Hvis det var på RD10 så var det vel 12 dager etter uttaket? Hvor lang syklus pleier du å ha da? Hvis du har blødning som en normal mens, så ville jeg dessverre tippe at forsøket ditt er negativt - men det spørs jo hvor mye du blør? Har du testet, eller når skal du teste?

Beklager at jeg ikke har noe mer oppmuntrende å komme med :-(

Skrevet

Har ikke sett det noen plass jeg, så forventet ikke få den før om noen dager. Men da vet jeg det, skal noteres til neste gang. :) Håpte i det lengste det skulle gi seg og ikke være mensen, men det var nok det.. Skal teste fredag, en stk bortkastet test, men de vil jeg skal ta en i Trondheim uansett.. Jaja, påan igjen raskere da... Takk for svar hvertfall! :)

Skrevet

Jeg har hatt noen forsøk nå, og mensen har kommet så tidlig som på rugedag 7. Jeg har lang syklus til vanlig, men når vi er i forsøk så blir jo den tuklet med. Har også fått mens på dag 10. Så det at du har fått mens på rugedag 10 er dessverre helt normalt.

Det er kjedelig men sånn er det dessverre i dette gamet.

Skrevet

Uff, ja det er rett og slett kjempekjedelig. Men samtidig, greitt å slippe leve med falske forventninger helt til den negative testen knuser alt håp på noen sekunder på testedagen. Har fått en litt mindre brå overgang til nok en ugravid tilværelse. Blir den positiv i morgen blir det hvertfall tidenes overraskelse! Hehe.. Men takk for svar du også summerbaby, vi får satse på at mensen ikke kommer i det hele tatt etter neste forsøk. Som jeg forøvrig ikke orker begynne tenke på helt enda..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...