Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Vil si det ja. Er populære vogner og det kan ikke være helt uten grunn.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jeg elsker den vognen.. Ja, den er stor og tung.. Men med det været som er her, og turstiene så trengte jeg en solid vogn.. Bor du midt i storbyen og skal kun trille i butikker og sånt ville jeg valgt en litt lettere og mindre vogn.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Ja, den vil jeg anbefale. Har hatt den selv til mine, en solid vogn:=) Mange finesser som man ikke finner på andre merker
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Passer fint i både by og bygd. Mange fine finesser og lett å trille. God plass til både barn, vognpose og til det du mått ville ha med deg:o)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Kjenner mange med emmaljunga edge duo:) Og alle er like fornøyde. Det er absolutt den fineste barnevogna, og den er utrolig behagelig å trille. Tar litt stor plass i bilen, men det gjør da ikke noe. Den er verdt pengene!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Jeg er kjempefornøyd med min vogn!:-) Veldig god å trille, men litt tung å ta inn og ut av bil...Skal jeg til byen en tur bruker jeg bilstol å trille.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Kjempefornøyd! Veldig praktisk, solid og med stooor hardbag. Og pen i tillegg! Litt tung å løfte inn og ut av bilen, så hvis du er småvokst kan den bli,vanskelig å håndtere Vår sønn sover fortsatt i den om natta, han er seks måneder. Anbefaler også stelleveska (den største).
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 jeg synes ikke den er tung å ta inn og ut av bil. er bare å slå sammen og løfte i bilen... dette gjør jeg nesten daglig. men er ikke alle biler den får plass i. jeg måtte fjerne hattehyllen for å få bagasjeluka igjen. men regner med nå når jeg bytter til sportsdelen skal det gå bra. anbefaler virkelig denne vognen. jeg var i oslo i mars, jeg hadde ingen problemer med å trille i sørpe mens mange der som hadde "moderne" trehjulsvogner slet masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå