Gå til innhold

Er emmaljunga duo en vogn å anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil si det ja. Er populære vogner og det kan ikke være helt uten grunn.

Skrevet

Jeg elsker den vognen.. :D Ja, den er stor og tung.. Men med det været som er her, og turstiene så trengte jeg en solid vogn.. :)

Bor du midt i storbyen og skal kun trille i butikker og sånt ville jeg valgt en litt lettere og mindre vogn.

Skrevet

Ja, den vil jeg anbefale. Har hatt den selv til mine, en solid vogn:=)

Mange finesser som man ikke finner på andre merker

Skrevet

Passer fint i både by og bygd. Mange fine finesser og lett å trille. God plass til både barn, vognpose og til det du mått ville ha med deg:o)

Skrevet

Kjenner mange med emmaljunga edge duo:) Og alle er like fornøyde. Det er absolutt den fineste barnevogna, og den er utrolig behagelig å trille. Tar litt stor plass i bilen, men det gjør da ikke noe. Den er verdt pengene!

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med min vogn!:-)

Veldig god å trille, men litt tung å ta inn og ut av bil...Skal jeg til byen en tur bruker jeg bilstol å trille.

Skrevet

Kjempefornøyd! Veldig praktisk, solid og med stooor hardbag. Og pen i tillegg! Litt tung å løfte inn og ut av bilen, så hvis du er småvokst kan den bli,vanskelig å håndtere Vår sønn sover fortsatt i den om natta, han er seks måneder. Anbefaler også stelleveska (den største).

Skrevet

jeg synes ikke den er tung å ta inn og ut av bil. er bare å slå sammen og løfte i bilen... dette gjør jeg nesten daglig. men er ikke alle biler den får plass i. jeg måtte fjerne hattehyllen for å få bagasjeluka igjen. men regner med nå når jeg bytter til sportsdelen skal det gå bra. :) anbefaler virkelig denne vognen. jeg var i oslo i mars, jeg hadde ingen problemer med å trille i sørpe mens mange der som hadde "moderne" trehjulsvogner slet masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...