Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Her er det litt av alt. Mest i butikk. Liker og kjøpe litt på salg. Da gjerne litt dyrere klær. Som jeg gjerne synes er for dyrt ordinært. Har kjøpt 4 ganger på finn. Dere andre?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Kjøper på salg og ordinære varer fra butikk.. Har ikke kjøpt på finn, men det er mer fordi at jeg ikke har funnet noe av interesse, men ser ikke så nøye etter heller.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Mest butikk her også. Kjøper gjerne dyrere merker på tilbud/salg. Men kan også slå til på salg på f eks H&M. Har aldri kjøpt på Finn, men bruker å arve litt av et par bekjente.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Salg og ordinære varer. Handler når de må ha noe nytt, handler ikke bare for å handle. Men brukt på Finn gjør jeg ikke, har venninner jeg evt arver fra.
ellen-propellen Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Jeg handler til ordinær pris og på salg.Spørs hva jeg skal ha og hva som er på salg.Jeg kjøper når jeg trenger det, er altfor klein til å planlegge feks neste vinter. Og så er det endel tøy i gaver og arvetøy det går i her. Så barneklær er ikke den største utgiften her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå