Gå til innhold

Uttak/Innsett Uke 19/20

Anbefalte innlegg

HURRA, nå blir det uthenting på fredag. Hadde i dag en 10-12 folikkler som var mellom 15 og 20mm. Slimhinnen var 12mm så det var kjempebra resultat.

Fikk bursdagsønsket mitt oppfylt med uthenting på fredag. De mente innsett enten på mandag eller tirsdag.. Håper på tirsdag så jeg kan feire 17.mai med snuppa mi..

Fortsetter under...

Henger meg på hos dere jeg og! Hadde uttak på onsdag og skal ha innsetting igjen imorgen! fikk ut 4 egg, og alle fire var befruktet (hvertfall en grei start). så nå er jeg kjempe spent på morgendagen og dagene frem over. kjenner at jeg gjerne kunne tenkt meg å vist resultatet med en gang!

Da har jeg hatt uttak i dag og resultatet er 100% bedre enn sist. De fikk ut 2 egg. Ikke store fangsten, men nok til å få til et foster.

Har reist hjem og venter telefon i morgen om befruktning og innsett. Håper de venter til tirsdag..

Hei hei.

Nå ligger jeg her helt dopa ned:) Ble litt ekstra drugs på meg i dag pga stor smerter.... Men vi fikk jo ut 16 egg! Er kjempe fornøyd, har aldrig fått så mange. Venter nå i spenning på hvor mange som blir befruktet:) De ringer i morgen kl 09.00. Håper virkelig vi får noen på frys denne gangen siden det er siste forsøk.

Hordan går det med dere andre?

klem klem

Annonse

Innsetting er over og det ble bare ett befrukta egg denne gangen. Måtte dra ned til Tromsø i går ettermiddag og fikk satt inn kl 9 i morrest. Fikk resept på 2 ekstra pakker Crinone for lengre progestanstøtte..

Nå er det bare å vente til 4 juni og testdag...

Fikk svar fra labben nå og er overlykkelig:)

Ble 17 egg tilsammen i går, 11 var brukbare og 9 ble befruktet:) Har aldrig hat så mange før så håper alle holder seg til i morgen og at gullegget ligger der!!!

Håper virkelig det blir noen på frys så ikke alt håp er over og ut vis det ikke går denne gangen.

Får også håpe jeg ikke er overstimulert, var en fare for det så jeg får bare drikke MASSE vann!!!!

Gleder meg til i morgen nå, så håper denne dagen er raskt over:)

ha en fin 17 mai alle sammen:) hipp hipp hurra

Hei, damer!

Jeg melder meg inn sammen med dere også.

Jeg har tidligere vært sammen med uke 17/18 gjengen, men kan jo være sammen med dere også. Jeg hadde uttak onsdag uke 18, og innsett mandag uke 19. Da hører jeg til litt begge steder:-)

Jeg har snart unnagjort rugedag 6. Har lite med symptomer, og dagene går ALT for sakte. Det eneste jeg kjenner er at jeg har litt vondt når jeg presser på magen i livmor-området. Vet ikke om dette kan tolkes som et tegn på graviditet, eller om det bare er eggstokkene som ennå er litt ømme.

Jeg hører til i Tromsø, og fikk satt inn en fin blastocyst ifølge legene der oppe.

I og med at det er 12 dager siden uttak kan jeg vel kanskje begynne å snikteste litt i slutten av uken. Er det dumt?

Skal ikke ta blodprøve før 27, det er jo 22 dager etter uttak. Syns dette var veldig lenge.

Hei!

I dag har jeg satt inn 2 embryo (frys) av god kvalitet! Mitt 5.forsøk, rent statistisk bør det jo snart klaffe. Nå begynner den laange ventetiden, rugedag 0....

Ba om sykemelding resten av uken, nå skal jeg bare slappe av og kose meg :-)

Denne lykken ble kort. var på vei til porsgrunn i dag for å sette inn da vi fikk en telefon om at de ikke kunne bruke noen av de 9 befruktede eggene!!!!! Dette er andre gang dette skjer oss, skjønner virkelig ikke hvorfor dette skal skje oss. Er helt knust nå, og må vente til høsten for et nytt forsøk vis jeg orker..... Er så utrolig sliten

Håper det klaffer for dere andre her inne:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...