Gå til innhold

Uttak/Innsett Uke 19/20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det snart vår tur. Jeg begynner å stikke på onsdag og ser frem til det.

Er senstimulert, så det blir spennende å se om jeg holder planen denne gangen ;)

Noen andre som skal inn i uke 19/20.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha fryseforsøk i uke 20.

Slipper unna med tbl 2 uker før innsetting da.

Lykke til!

Skrevet

Skal også begynne å stikke på onsdag, er første gang så er ganske spent. Har uttak i uke 19, hvis alt går etter planen. Skal bli godt å komme i gang, selv med sprøyter og eventuelle bivirkninger.

Skrevet

Lykke til med første forsøk vår!

Er du heldig slipper du bivirkninger:-)

Skrevet

Hei dere, hiver meg på her. Begynte å stikke igår, så da blir det vel uttak om ca halvannen uke. Tvi tvi jenter, vi krysser fingre og tær og alt som er!

Skrevet

Da var det første og det andre stikket satt. Kronglete når en må mikse to doser. Har gonal-F pen, men synes den var værre enn puregonpenna. Jaja, nå har siste del av prosessen begynt, kjenner at jeg ser frem til slutten uansett resultat... hmmmm snodige tanker som begynner å ta form her. Kanskje snuppa sin trass i morrest har noe med saken å gjøre..

Skrevet

Planlagt fryseforsøk enten uke 20 eller 21. Innsettet 30/4 ble utsatt en måned grunnet litt væske i livmor.

Skrevet

Hei jenter, hvordan går det med dere? Her skal jeg allerede ha uttak enten på onsdag eller torsdag til uka, får vite det på min andre ul imorgen. Så tiden og stikkinga flyt, og bra er det :)

Skrevet

Hei Sitron:-)

Ser du er igang igjen, og vil bare ønske deg lykke til!

Her ser det ut som det ikke har gått denne gangen heller. Tok en test i dag på rugedag 15 som var negativ, men ingen mens, så skal ta blodprøve i morgen likevel.

Good luck girls:-)

Skrevet

Stikking er ikke morsomt. Begynner å kjenne meg oppblåst, så noe er på gang. Det å stikke 2 ganger hver dag er en utfordring når snuppa på 2 1/2 står å roper på utsiden "er du ferdig mamma, æ må tisse" ;)

Ser at du allerede er klar for uttak Sitron, hadde det bare vært meg ;)

Skal på første UL i morgen, regner med at det ikke er så mye å se der, men skal tilbake på fredag. Ser ut som de regner med at dette tar tid denne gangen, for jeg har aldri ventet så mange dager mellom UL-ene før. Håper å få uttak i uke 20, men har det absolutt ikke travelt.

Hvordan går det med resten av uke 19/20 jentene?

Skrevet

Hei Ranheimskatt :)

Joda, på'n igjen... Puh... Føler meg som en maraton-prøver...

Skulle ønske testen du tok viste feil, men det skal vel kanskje mye til på rd15? Uansett lykke til videre til deg også, du legger vel ikke inn årene regner jeg med! :) Klem fra sitron

Skrevet

Syns stikkingen går greit, men vet ikke hvordan effekten skal kjennes. Ganske oppblåst og litt smerter nederst i magen, særlig om morgenen og på kvelden, kjenner jo at ting skjer. Har stukket i 5 dager nå og har UL i morgen, er så spent på når det blir uttak og videre dosering osv. Mye som skal klaffe utover.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Nei det er vel bare Crinone`n som holder igjen tante rød nå. Vil bare bli ferdig nå og tenke på sommer og ferie:-)

Nei vi gir oss nok ikke enda, og kjøper nok en ny 3-pack til høsten. Har to på frys, så mulig disse blir brukt i løpet av sommeren.

Er heldigvis sta her, men kjenner jo at fire forsøk har gjort noe med kropp, sjel og forhold:-)

Lykke til, og hold oss oppdatert!

Klem

Skrevet

Slenger meg på her jeg. Er på sprøyte dag 4, og det går veldig bra føler jeg. Merker ingen bivirkninger eller noe ubehag. Fra i morgen av skal jeg stikke to ganger på morgenen, men det skal jeg vel greie.

Gleder meg til UL på torsdag for å se utviklingen, og for å få vite dato for uttak i uke 19. Gubba....dette er så spennede!

Dette er første gangen for oss, og jeg merker jeg er både redd og glad samtidig.

Skrevet

Første UL i dag, og der er det håp i hengende snøre.

7 folikkler på venstre side og 5 på høyre. De er små ennå, men skal ned igjen på fredag. Dette kommer til å ta tid sier de, men det er jeg jo forberedt på.

Noen andre som har vært på UL?

Skrevet

Tiden flyr, imorgen skal jeg ha uttak allerede. Har sett seks store follikler på siste UL og noen få små (de er vel umodne og teller egentlig ikke).

Så da får vi bare krysse fingrene for at det blir mange befrukta egg denne gangen og at spiren endelig sitter!

Lykke til dere andre jenter også.

Skrevet

Slenger meg med her :)

Starter på sprøyter 7 mai og første UL 14.. Håper på uttak uke 20 :)

Lykke til alle sammen

Skrevet

hei hei damer:)

Nå er jeg endelig tilbake igjen og klar for en ny runde.... Håper virkelig det går denne gangen nå!!!!!

Satte første sprøyte idag, så blir uttak i uke 20:)

Gleder meg til å følge dere:)

klem klem

Skrevet

Da var dagens ul over... Fortsatt ikke mye økning. Har 7 folikkler på høyre side og 12 på venstre, men de største er bare 12 mm, så nå økes dosen med Menopur til 150 IE, mens jeg fortsetter med 150 IE Gonal-F....

Enn dere andre jenter, hvordan går det?

Skrevet

Vi var på UL i dag, og fant 12 store fine folikler. På onsdag er det uttak, og jeg er elektrisk spent!! Jeg er ikke nervøs eller redd for uttaket, men det kan kanskje skyldes at alt har gått så smertefritt frem til nå. Utrolig deilig!

Hvordan ligger dere andre an?

Ønsker dere en fortreffelig helg!

Skrevet

Heisann! Skal ha innsetting (frys) enten uke 19 eller 20, kommer an på hva mandagens UL viser! Lykke til alle sammen...

Skrevet

Hei jenter

Hvordan går det med dere ?

Jeg er på min 4 stikke dag og skal ha UL på fredag..

Synes det er ømt der nede og stikker litt, men håper det er en bra ting :)

Jeg er på Puregon. Har noen av dere fått noen bivirkninger ?

Skrevet

Litt ømt og stikking er ikke unormalt CIco. Det betyr bare at det skjer noe..

Jeg var på UL nr 3 i dag og fikk nesten reisenekt. Jeg har rest til og fra hjemstedet mitt da jeg har ei snuppe på 2 1/2 som jeg ønsker å være sammen med. Reiser tilbake til Tromsø i morgen kveld og skal tibringe bursdagen min alene på hotell der på onsdag. Skal ta blorprøve, østradiol, på morgenen og ul senere på dagen. Håper på uttak på fredag, men langt fra sikkert. Skal se det blir uttak på 17. mai hvis jeg er riktig uheldig...

Enn dere andre???

Skrevet

Hei Rypefest !

Da får du nok høre på de og bare ta det med ro :)

Gratulerer med morgendagen da !

Det er kjipe uker nå, men om 2 uker er alt dette over håper jeg ? Krysser fingerene for deg.

Dere andre da ?

Skrevet

Nå er det bare timer igjen til uttak. Skal i ilden i morgen tidlig, og er så fryktelig spent på hvor mange egg vi får ut, og hvor mange som blir befrukta.

Vi skal ha innsett på fredag hvis alt går etter planen.

Er det flere som skal ha uttak/ innsett i løpet av uken eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...